آنر X7b

آنر X7b با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت رقابتی راهی بازار شد

گوشی آنر X7b اقتصادی ترین گوشی این کمپانی است که به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز بوده و یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی دارد.

کمپانی Honor امروز از گوشی آنر X7b به‌عنوان اقتصادی‌ترین گوشی خود در سطح جهان رونمایی کرد. البته علیرغم این قیمت بسیار مناسب، گوشی جدید آنر از مشخصات فنی بسیار خوبی بهره برده و به یک باتری با حجم بالا، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و تراشه اسنپدراگون 680 مجهز است.

در ادامه در گجت نیوز به معرفی مشخصات فنی و قابلیت‌های گوشی آنر X7b خواهیم پرداخت.

مشخصات فنی گوشی آنر X7b

رابط کاربری MagicOS

تراشه کوالکام به کار رفته در گوشی Honor X7b یک چیپست LTE است. بنابراین گوشی جدید آنر تنها قادر به اتصال به شبکه 4G است. گوشی اقتصادی جدید آنر همچنین از یک صفحه نمایش ال سی دی 6.8 اینچی با رزولوشن 1080p و نرخ رفرش 90 هرتز بهره می‌برد. پانل به کار رفته در این صفحه نمایش موفق به کسب استاندارد معتبر TUV Rheinland برای تابش پایین نور آبی شده است. این پانل همچنین در قسمت بالا به یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز است که داخل حفره دایره‌ای شکل قرار گرفته است.

در قسمت پشت گوشی آنر X7b شاهد تعبیه سه دوربین هستیم که درون دو ماژول دایره‌ای قرار گرفته‌اند. حسگر اصلی این گوشی رزولوشنی 108 مگاپیکسلی داشته و از یک لنز f/1.8 بهره می‌برد. همچنین در کنار این ماژول اصلی نیز یک دوربین 5 مگاپیکسلی ثانویه قرار دارد که تصاویر فوق عریض ثبت می‌کند. همچنین سومین حسگر به کار رفته در دوربین این گوشی هم 2 مگاپیکسلی بوده و تصاویر ماکرو ثبت می‌کند.

گوشی Honor X7b همچنین از یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که شارژ کافی برای تماشای 18 ساعت ویدیو، 24 ساعت گشت و گذار در فضای مجازی و 69 ساعت استریم موزیک را تامین می‌کند. این باتری از طریق درگاه USB-C و با توان 35 وات شارژ می‌شود. آداپتور شارژ سریع و کابل SuperCharge در جعبه این گوشی تعبیه شده‌اند.

گوشی X7b از 6 یا 8 گیگ رم بهره برده و در نسخه‌های مختلف 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی خواهد داشت.‌ این حافظه داخلی از طریق کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. این گوشی همچنین به سیستم عامل اندروید 13 و رابط کاربری MagicOS 7.2 مجهز خواهد بود.

گوشی جدید آنر در سه رنگ نقره‌ای، سبز و مشکی به بازار عرضه شده است. قیمت این گوشی به‌طور رسمی برابر با 250 دلار اعلام شده؛ هرچند که ممکن است قیمت آن در بازارهای مختلف اندکی با یکدیگر متفاوت باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*