برنامه ها و بازی های آیفون

محبوب ترین برنامه ها و بازی های آیفون در سال 2023

محبوب ترین برنامه ها و بازی های آیفون در سال 2023 توسط اپل معرفی شدند. در ادامه با برندگان سال 2023 فروشگاه اپ استور اپل آشنا خواهیم شد.

اپ استور اپل لیست محبوب ترین برنامه ها و بازی های آیفون در سال 2023را منتشر کرد. در ادامه با بهترین بازی ها و برنامه های فروشگاه اپلیکیشن اپل در سال 2023 آشنا خواهیم شد.

معرفی محبوب ترین برنامه ها و بازی های آیفون

تیم کوک، مدیرعامل اپل با انتشار بیانیه‌ای ضمن تقدیر از خلاقیت توسعه‌دهندگان اپ استور، گفت این الهام‌بخش است که می‌بینیم توسعه‌دهندگان با استفاده از چه راهکارهایی به ساخت اپلیکیشن‌ها و بازی‌های خارق‌العاده ادامه می‌دهند؛ آثاری که توانستند دنیای اطراف ما را بازتعریف کنند. برندگان امسال توانایی بالای توسعه‌دهندگان برای زنده کردن تصورات خود، ایجاد برنامه‌ها و بازی‌ها با نبوغ خارق‌العاده، کیفیت بالا و ماموریت‌های هدفمند را نشان می‌دهند.

بهترین برنامه های سال 2023 اپ استور

 بازی های آیفون

بهترین بازی های اپ استور در سال 2023:

 بازی های آیفون

برندگان تاثیر فرهنگی اپ استور در سال 2023:

 بازی های آیفون

  • Pok Pok (یک اتاق بازی دیجیتال پر از فعالیت‌های خلاقانه که کودکان را وادار می‌کند از طریق بازی یاد بگیرند، کاوش کنند و آزمایش کنند)
  • Proloquo (یک برنامه ارتباطی تقویتی با کارکرد آسان است که با روش‌های جدید به برقراری ارتباط کمک می‌کند)
  • Too Good To Go (برنامه‌ای که به کاربران امکان می‌دهد با اتصال به فروشگاه‌ها، مواد غذایی فروخته نشده را با قیمت مقرون‌به‌صرفه خریداری کنند)
  • Unpacking (برنامه‌ای فکری که امکان خارج کردن لوازم از بسته‌ها و چیدن آنها در خانه را فراهم می‌کند)
  • Finding Hannah (یک بازی پازل آرامش بخش درباره زنی است که یک ماجراجویی را آغاز می‌کند و شما باید به او برای کشف اشیا پنهان کمک کنید)

ترند سال 2023

همچنین هوش مصنوعی مولد توسط تحریریه اپ استور اپل به‌عنوان ترند سال 2023 انتخاب شد.

اپل در بیانیه‌ای در این خصوص عنوان کرد اپلیکیشن‌ها بازتاب‌دهنده فرهنگ‌ها محسوب می‌شوند و هوش مصنوعی مولد در سال 2023 با تکامل خود توانست تخیل جمعی کاربران را تسخیر کند. اپلیکیشن‌های طی سال به روش‌های مختلف خود را با هوش مصنوعی ادغام کردند. هرچند بسیاری از قابلیت‌های آنها در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما کاربران توانستند از نزدیک با این فناوری‌ها آشنا شده و در خصوص مزایا و خطرات آنها نتیجه‌گیری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*