بایک X9

مشخصات فنی کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل منتشر شد

مشخصات فنی کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل منتشر شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات کامیون کشنده BAIC X9 آشنا خواهیم شد.

کاتالوگ و تصاویر رسمی کشنده بایک X9 توسط بهمن دیزل منتشر شد. این خودروساز قصد دارد در سری نخست، قطعات مورد نیاز برای مونتاژ حدود 60 دستگاه از این کشنده را وارد کشور کند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات بایک X9 بهمن دیزل که به‌زودی روانه بازار خواهد شد، آشنا می‌شویم.

مشخصات فنی کامیون کشنده بایک X9 بهمن دیزل

بایک X9

کشنده بایک X9 به یک موتور 6 سیلندر توربو دیزل 12900 سی‌سی کامینز با فناوری تزریق مستقیم مجهز شده است که می‌تواند قدرتی برابر با 560 اسب بخار و گشتاور 2600 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 12 دنده اتوماتیک ZF (با ریتاردر 5 مرحله‌ای) به چرخ‌ها می‌رسد.

بایک X9

این کامیون کشنده در جلو از سیستم تعلیق فنر تخت چند لایه پارابولیک با میل موج‌گیر و کمک فنر هیدروتلسکوپی بهره می‌برد. همچنین در عقب نیز به سیستم تعلیق بادی با چهار بالشتک هوا و سیستم تنظیم ارتفاع با میل موج‌گیر و کمک فنر هیدروتلسکوپی مجهز شده است.

امکانات رفاهی و ایمنی بایک ایکس 9

بایک X9

بایک X9 از امکانات رفاهی متعددی چون صندلی راننده به‌صورت پنوماتیک با گرم‌کن و سردکن، چراغ‌های روز، نمایشگر لمسی 12.3 اینچی، چراغ‌های جلو با فناوری PURE LED، سنسور نور، کلاستر دیجیتالی، خشک‌کن هوا، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم گاز درجا، لیمیت کنترل، شارژر بی‌سیم، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای بهره می‌برد.

کامیون کشنده جدید بهمن دیزل

از امکانات ایمنی کامیون کشنده بایک ایکس 9 می‌توان به دوربین 360 درجه ترمز پارک برقی (EPB)، سیستم نمایش فشار باد تایرها (TPMS)، ترمز اضطراری خودکار (AEBS)، سامانه کنترل پایداری (ESC)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، سیستم هشدار خروج از خط (LDW)، ترمز هوشمند موتور و ریتاردر هیدرولیکی روی گیربکس اشاره کرد.

کاتالوگ کامیون کشنده BAIC X9 

کامیون کشنده جدید بهمن دیزل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*