بهترین اپلیکیشن و بازی اندرویدی

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی سال 2023

بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی سال 2023 توسط گوگل پلی معرفی شدند. در ادامه با برترین اپلیکیشن های سال فروشگاه Google Play آشنا خواهیم شد.

گوگل پلی، لیست بهترین اپلیکیشن ها و بازی های اندرویدی سال 2023 را منتشر کرد. در ادامه با برترین اپلیکیشن های فروشگاه گوگل پلی در دسته‌های بهترین بازی و بهترین اپلکیشن موبایل، چند پلتفرمی و بهترین‌ها از نظر کاربران آشنا خواهیم شد.

معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی های سال

بهترین اپلیکیشن

اپلیکیشن Imprint: Learn Visually موفق شد عنوان بهترین اپلیکیشن سال 2023 گوگل پلی را از آن خود کند. طبق اعلام گوگل، این اپلیکیشن که در دسته اپ‌های آموزشی قرار دارد درس‌هایی را با استفاده از داستان‌گویی به اشتراک می‌گذارد. کاربران این برنامه می‌توانند دنیای روانشناسی، تاریخ، سلامت و فناوری را با روشی کاملا جدید کاوش کنند.

بازی Honkai: Star Rail در قالب یک بازی علمی تخیلی با عمق محتوای عالی، جلوه‌های بصری خیره‌کننده و طراحی متفکرانه توانست عنوان بهترین بازی سال  گوگل پلی را به خود اختصاص دهد. این اپلیکیشن عنوان بهترین بازی آیفون در سال 2023 را نیز دریافت کرده بود.

بهترین برنامه و بازی چند دستگاهی

بهترین اپلیکیشن

برنامه اسپاتیفای (Spotify) طی سال‌های اخیر در حوزه توسعه و گسترش پلتفرم به‌میزان چشمگیری پیشرفت کرده است و اکنون کاربران در حال رفتن به محل کار، در آشپزخانه یا در حیاط خانه می‌توانند به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند. این پیشرفت چشمگیر باعث شده تا اسپاتیفای بتواند عنوان بهترین اپلیکیشن چند پلتفرمی گوگل پلی در سال 2023 را دریافت کند.

بازی OUTERPLANE – Strategy Anime نیز موفق به دریافت بهترین بازی چند دستگاهی سال 2023 گوگل پلی شد. این بازی علاوه بر داشتن شخصیت‌ها و داستان جذاب، روی دستگاه‌های مختلف اعم از کامپیوتر شخصی، تبلت و گوشی های تاشو عملکرد بسیار درخشانی دارد و می‌تواند به نیاز تمام کاربران خود در هر دستگاهی پاسخ دهد.

بهترین برنامه و بازی از نظر کاربران

اپلکیکیشن ChatGPT و بازی MONOPOLY GO! از نگاه کاربران به ترتیب لقب بهترین اپلیکیشن و بهترین بازی سال 2023 را به خود اختصاص دادند.

در ادامه لیست کامل برترین برنامه های سال 2023 گوگل پلی در هر بخش را مشاهده می‌کنید:

در ادامه لیست کامل برترین بازی های سال 2023 گوگل پلی در هر بخش را مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*