قسمت آخر گرند تور

گرند تور به خط پایان رسید؛ قسمت آخر فیلم‌برداری شد

گرند تور، مستندی که برای عاشقان خودرو ساخته شده بود، به ایستگاه پایانی رسید و قسمت آخر آن هم ضبط شد. در این مطلب به این سوال پاسخ می‌دهیم آیا فصل جدید Grand Tour در راه است؟

برنامه محبوب گرند تور با سه مجری محبوب سابق برنامه تاپ گیر، قسمت آخر را در زیمباوه ضبط کرد. پخش این قسمت برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

قسمت آخر گرند تور در زیمبابوه ضبط شد

گرند تور که پس از پایان یافتن برنامه تاپ گیر در سال 2015 شکل گرفت، با همان سه مجری سابق یعنی ریچارد هموند، جیمز می و جرمی کلارکسون با اسپانسری آمازون پرایم شروع به کار کرد. تاکنون 5 فصل از این مجموعه تهیه شده است. سه مجری این برنامه از ضبط آخرین قسمت این مجموعه مستند در زیمباوه گفته‌اند و بنا بر گفته‌ها، برنامه‌ای برای ادامه این مجموعه در دست بررسی است، اما تاکنون اطلاعاتی نه از طرف آمازون و نه از طرف مجریان منتشر نشده است.

گرند تور

بنا بر اعلام بی‌بی‌سی، تولید این برنامه احتمالا به‌دلیل تصادف یکی از بدلکاران متوقف می‌شود و به تهیه‌کنندگان و اعضای تیم، استراحتی داده خواهد شد. طبق گفته‌های جیمز می، برنامه گرند تور نیاز به تغییر و تحول بسیار دارد و باید در قالب و رویکرد جدید دوباره ظاهر شود. به همین خاطر هم این توقف تولید، به‌دلیل بررسی کامل ادامه تولید برنامه است.

گرند تور

در مورد برنامه تاپ گیر هم می‌توان گفت که این برنامه تولید شبکه بی‌بی‌سی است و در ابتدا کار خود را در سال 2003 آغاز کرد. پس از درگیری که بین کلارکسون و تهیه‌کننده تاپ گیر، به‌دلیل آماده نبودن غذای گرم اتفاق افتاد، او برنامه را رها کرد. به دنبال او، می و هموند هم برنامه تاپ گیر را کنار گذاشتند. بلافاصله آمازون از فرصت استفاده کرد و با آنها قرارداد جدیدی برای برنامه جدید گرند تور بست. فصل اول این مجموعه یکی از پربازدیدکننده‌ترین مجموعه‌های آمازون پرایم در سال 2018 بوده است.

گرند تور

البته گفتنی است باز هم به‌خاطر اقدامات جرمی کلارکسون در مورد عروس خانوادهٔ سلطنتی بریتانیا، ادامه این برنامه شاید همانند تاپ گیر شود. همچنین آمازون پرایم برنامه‌های دیگری با مجریان این برنامه مانند مزرعه کلارکسون و Our Man In همچنان در حال پخش دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*