کارکنان دارای معلولیت ایرانسل

ایرانسل شرایط ویژه‌ای برای کارکنان دارای معلولیت در نظر گرفت

به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی معلولان، شرکت ایرانسل شرایط ویژه‌ای را برای کارکنان دارای معلولیت در نظر گرفته است.

شایا یا شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل، خدمت جدیدی از این شرکت محسوب می‌شود که برای سازمان‌ها و کسب‌وکارها به‌منظور برون‌سپاری تمامی عملیات‌های ارتباط با مشتریان، توسعه نرم افزارهای مرتبط با خدمات ارتباط با مشتریان و مدیریت منابع انسانی با هدف تحول فضای کسب‌وکار به‌خصوص در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری طراحی شده است. شایا شرایط ویژه‌ای را برای توانیابان فراهم کرده و علاوه بر این که پنج درصد از نیروی کار خود را از جامعه معلولان برگزیده است، در روز یکشنبه 12 آذرماه 1402 و همزمان با روز جهانی معلولان، از تلاش‌ها و فعالیت‌های این گروه از کارکنان دارای معلولیت خود نیز تقدیر کرد.

استخدام کارکنان دارای معلولیت در شرکت ایرانسل

شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل به‌منظور بهره‌مند شدن از توانایی‌های این گروه از افراد جامعه و با توجه به لزوم استخدام آنها در شغل‌های متناسب با شرایطشان، پنج درصد از نیروی کار خود را از بین افراد دارای معلولیت در شهرهای تهران، مشهد، تبریز، زنجان و کردستان انتخاب کرد و قصد دارد تعداد کارکنان دارای معلولیت خود را در آینده نزدیک به ده درصد برساند.

ایرانسل به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن فراهم کردن شرایط کاری مناسب برای افراد توانیاب، بعد از اجرای طرح دورکاری حداکثری در دوران پاندمی کرونا و دیجیتالی کردن فرایندهای سازمانی، از این شرایط که برای همه کارمندان خود فراهم کرده، به‌طور ویژه به‌منظور بهبود شرایط کاری تونیابان فعال در تیم شایا بهره برده است.

از جمله اهدافی که باعث شده‌اند استخدام افراد دارای معلولیت در شغل‌های متناسب با آنها و با امکان دورکاری و ایجاد شرایط ویژه در اولویت همکاری با شرکت ایرانسل قرار بگیرند، می‌توان به ورود به دنیای کار و کسب درآمد، فراهم شدن زمینه‌های آموزش برای تسهیل فرایندهای شغلی، حضور در جامعه و جلوگیری از کاهش تاثیر محدودیت‌ها بر افراد اشاره کرد. ایرانسل در راستای اهداف مسئولیت‌های اجتماعی خود، علاوه بر ارائه‌ی فراگیر خدمات ارتباطی و راهکارهای دیجیتالی به تمام مردم جامعه از جمله ساکنان مناطق کم‌برخوردار، افراد دارای معلولیت و…، در تلاش است تا از توانایی‌های همه افراد جامعه از جمله افراد دارای معلولیت استفاده کند و این موضوع را به شاخص‌های کلیدی عملکرد خود اضافه کند.

شبکه ارتباطات یکپارچه ایرانسل با نام شایا یک بستر ارائه خدمات است که خدمات برون‌سپاری مراکز ارتباط با مشتریان و توسعه نرم افزار را با هدف تحول فضای کسب‌وکار و مدیریت هزینه‌های عملیاتی، به‌ویژه در گسترش فرهنگ مشتری‌مداری در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. مرکز تماس هوشمند و مبتنی بر هوش مصنوعی، نرم افزار کاربردی دستیار هوشمند و پلتفرم پیشرفته چت، ارزیابی مستمر کیفیت خدمات پشتیبانی، فضای آموزش حضوری و پلتفرم آموزش آنلاین، تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته، گزارش‌دهی و ارائه داشبوردهای هوشمند آنلاین مدیریتی از جمله مزایای سرویس شایا ایرانسل محسوب می‌شوند. شایا با این مزایا، هزینه‌های عملیاتی کسب‌وکارها را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

از دیگر اقدامات ایرانسل به‌منظور حمایت از جامعه توانیابان کشور می‌توان به راه‌اندازی نخستین مرکز تماس ناشنوایان در کشور و ارائه پشتیبانی ارتباط با مشتریان کم‌شنوا و ناشنوا از طریق ارتباط ویدیویی با زبان اشاره، دسترسی‌پذیری سوپراپلیکیشن ایرانسل من برای نابینایان، حمایت از ایده‌ها و رویدادهای تخصصی این حوزه با هدف تلاش برای فراگیری و دسترسی‌پذیری خدمات دیجیتال برای افراد دارای معلولیت، مطالعه امکان‌سنجی روی پروژه بررسی میزان دسترسی‌پذیری مراکز و نمایندگی‌های ایرانسل برای افراد دارای معلولیت، اختصاص دیتای رایگان به نابینایان و کم‌بینایان در روز عصای سفید و همکاری در پویش‌های اطلاع‌رسانی انجمن‌های معتبر حوزه توانیابان اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*