ونوسیا D60 EV PLUS

کاتالوگ ونوسیا D60 EV PLUS، سدان برقی وارداتی مکث موتور منتشر شد

کاتالوگ ونوسیا D60 EV PLUS به‌عنوان سدان برقی وارداتی مکث موتور منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات Venucia D60 EV PLUS آشنا می‌شویم.

کاتالوگ مشخصات و امکانات خودرو برقی ونوسیا D60 EV PLUS در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی منتشر شد. این خودرو برقی مکث موتور که مدتی قبل در دومین دوره نمایشگاه تحویل صنعت خودرو به معرض نمایش درآمده بود، به‌زودی روانه بازار خواهد شد. البته سری نخست خودروهای برقی قرار است به سازمان تاکسیرانی عرضه شود. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات ونوسیا دی 60 برقی پلاس آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی ونوسیا D60 EV PLUS

ونوسیا D60 EV PLUS

ونوسیا D60 EV PLUS به یک موتور برقی با توان 120 کیلووات (160 اسب بخار) و گشتاور 280 نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو یک باتری 47 کیلووات‌ساعتی در نظر گرفته شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 420 کیلومتر را بپیماید.

ونوسیا D60 EV PLUS

باتری‌های این خودرو با جریان عادی برق ظرف مدت 6 ساعت به‌شکل کامل شارژ می‌شوند، اما با شارژ سریع می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه از 30 تا 80 درصد باتری را شارژ کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی ونوسیا دی 60 برقی پلاس

ونوسیا D60 EV PLUS

از امکانات مهم این خودرو می‌توان به باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، 2 ایربگ ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، رینگ‌های آلومینیومی، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، مانیتور لمسی 10 اینچی همراه با دوربین عقب، فناوری کنترل لرزش، فناوری کنترل لرزش، رادار هشدار برخورد با عابر پیاده (VSP)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سردنده به صورت ماوسی، ترمزهای ABS ،EBD و HBA، چراغ های روز، سنسور نور، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای و سامانه کنترل پایداری اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*