سینوگلد جانژینگ

کاتالوگ سینوگلد جانژینگ، سدان برقی وارداتی سایپا منتشر شد

کاتالوگ سینوگلد جانژینگ به‌عنوان سدان برقی وارداتی سایپا منتشر شد. در ادامه با مشخصات و امکانات خودرو الکتریکی Sinogold Junxing آشنا می‌شویم.

لیست مشخصات و امکانات سدان برقی سینوگلد جانژینگ در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی منتشر شد. گروه خودروسازی سایپا مدتی قبل از این خودرو در دومین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو پرده‌برداری کرده بود. این خودرو در سری نخست به ناوگان تاکسیرانی خواهد پیوست و پس از آن روانه بازار خواهد شد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات سدان برقی سینوگلد Junxing آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی سینوگلد جانژینگ

سینوگلد جانژینگ

سینوگلد جانژینگ با یک موتور برقی که می‌تواند قدرتی برابر با 100 کیلووات (134 اسب بخار) و گشتاور 175 نیوتن‌متر را تولید کند، به بازار ایران راه پیدا خواهد کرد. این خودرو از مجموعه باتری با ظرفیت 48.16 کیلووات‌ساعتی بهره می‌برد که با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 405 کیلومتر را بپیماید. باتری‌های این خودرو با شارژ عادی ظرف مدت 7 تا 9 ساعت به‌شکل کامل شارژ خواهند شد؛ اما با شارژر سریع می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه آن را شارژ کرد.

امکانات رفاهی و ایمنی سینوگلد Junxing 

سینوگلد جانژینگ

این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی متعددی چون باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی، 2 کیسه هوای ایمنی، 2 کیسه هوای ایمنی، سنسورهای هشدار دهنده میزان باد تایرها، رینگ‌های آلومینیومی، مانیتور لمسی 9 اینچی همراه با دوربین عقب، سردنده ماوسی، ترمزهای ABS و EBD، چراغ‌های روشنایی در روز، سنسور نور، سامانه کنترل پایداری، ترمز پارک برقی همراه با اتوهولد، تریم چرمی صندلی‌ها، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای موتور بهره می‌برد.

کاتالوگ سدان برقی Sinogold Junxing

سینوگلد جانژینگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*