سینوگلد جانژینگ

سینوگلد جانژینگ، سدان برقی چینی توسط سایپا به ایران آمد

گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفته یک سدان برقی چینی به نام سینوگلد جانژینگ را وارد بازار کند. با مشخصات فنی و آپشن های این خودرو آشنا شوید.

تقریبا اغلب با برند خوشنام چری آشنا هستیم و محصولات این کمپانی مطرح و قدیمی چینی را از نزدیک دیده‌ایم. گروه خودروسازی مدیران خودرو نماینده انحصاری این شرکت چینی است و تا به امروز ماشین‌های متنوعی از آن را وارد کشور کرده است. طی سال جاری باخبر شدیم که قرار است یک خودروی الکتریکی به بازار کشورمان راه یابد و نام آن را سینوگلد جانژینگ گذاشته‌اند.

مشخصات سینوگلد جانژینگ ؛ یک سدان برقی اقتصادی

نام خودروی برقی فوق در فهرست محصولات وارداتی آمده و به‌زودی شاهد حضور آن در بازار خواهیم بود. گروه خودروسازی سایپا تصمیم گرفته این سدان برقی را عرضه کند. سینوگلد همان چری آریزو 5 برقی است که کمپانی چری امتیاز تولیدش را واگذار کرده است. تا همین چندی پیش نمی‌دانستیم قرار است چه شرکت ایرانی خودروهای برند سینوگلد را در کشور بفروشد.

سینوگلد جانژینگ

از آنجایی که برند چری با سینوگلد همکاری و شراکت دارند تصور می‌شد که قرار است مدیران خودرو اقدام به واردات جانژینگ کند؛ ولی ظاهرا مونتاژ این محصول به شرکت دیگری واگذار شده است. رصد منابع گمرکی نشان می‌دهد که سایپا می‌خواهد نخستین محموله سینوگلد جانژینگ را به بازار معرفی کند.

لازم به ذکر است که نمونه‌های وارداتی به گمرک صرفاً برای تحقیقات آورده شده‌اند و تصمیم این‌که نارنجی‌پوشان چه زمانی قصد دارند این خودرو را وارد بازار کنند مشخص نیست. شاید از تکنولوژی این محصول برای تولید محصولات داخلی استفاده شد. در ادامه به بیان مشخصات فنی و امکانات رفاهی این سدان الکتریکی می‌پردازیم:

سینوگلد جانژینگ

مشخصات کلی سینوگلد جانژینگ

اولین محموله سینوگلد جانژینگ که وارد گمرک کشور شده مجهز به پیشرانه‌ای 100 کیلوواتی است که می‌تواند حداکثر 134 اسب بخار قدرت و 175 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. ظرفیت باتری این خودرو جمعاً 48 ساعت بوده و می‌تواند با هر بار شارژ تا 405 کیلومتر مسافت را طی کند. برای این‌که بتوان این سدان برقی را شارژ کامل کرد به 7 الی 9 ساعت زمان نیاز داریم.

سینوگلد جانژینگ

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی جانژینگ نیز می‌توان به سامانه کنترل پایداری، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تریم چرمی صندلی‌ها، ترمز پارک برقی همراه با اتوهلد، سنسور نور، چراغ‌های روشنایی در روز، ترمزهای ABS و EBD، سردنده به‌صورت ماوسی، مانیتور لمسی 9 اینچی به‌همراه دوربین عقب، رینگ‌های آلومینیومی، سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت عقب خودرو، 2 کیسه هوای ایمنی و باز و بسته شدن آینه‌های جانبی به‌صورت برقی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*