نور نمایشگر گوشی چینی ریلمی GT5 Pro

نور نمایشگر این گوشی چینی، چشم آیفون و سامسونگ را کور می‌کند

نور نمایشگر این گوشی چینی به‌قدری زیاد است که اصلا با پرچمداران گران قیمت سامسونگ و اپل قابل مقایسه نیست. نام این گوشی را می‌دانید؟

ریلمی خودش را آماده رونمایی از پرچمدار جدیدش، گوشی ریلمی GT5 Pro می‌کند. گوشی‌ساز چینی چند روزیست که با انتشار تصاویر تبلیغاتی سعی بر معرفی محصول جدید خودش می‌کند و حالا اطلاعات جذابی از نمایشگر آن منتشر شده است.

یکی از مدیران ریلمی پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده و مدعی شده که نمایشگر این گوشی چینی از شدت ۳۰۰۰ نیت برخوردار است. این یک پنل نمایشگر فوق‌العاده روشنی خواهد بود که می‌تواند هر موبایل دیگری را از نظر شدت درخشش صفحه شکست دهد. در مقایسه با آن حتی گران قیمت‌ترین آیفون‌های اپل و گوشی‌های سامسونگ هم کم می‌آورند!

نور نمایشگر گوشی چینی ریلمی GT5 Pro

تصویر گوشی ریلمی ‌GT5 Pro در تنا

گفته می‌شود که این گوشی از یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی با رزولوشن ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسلی (معادل 1.5K) قدرت می‌گیرد. این یک نمایشگر خمیده AMOLED که با حاشیه‌های بسیار نازکی همراه است و باعث شده گوشی ظاهر بسیار زیبایی به خودش بگیرد. شرکت چینی BOE سازنده این پنل نمایشگر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

ریلمی جی تی 5 پرو با این مشخصات فنی، تمام پرچمداران اندرویدی را زهر ترک کرده است

سایر مشخصات فنی ریلمی GT5 Pro

به‌لطف گواهی رگولاتوری تنا ما اطلاعات زیادی را در مورد گوشی ریلمی جی تی ۵ پرو به‌دست آورده‌ایم. به‌طور مثال در قلب تپنده آن چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام حضور دارد و در پشت قاب آن شاهد حضور دوربین سه‌گانه‌ای متشکل از سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با لرزشگیر اپتیکال)، سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض (با زاویه ۱۲۰ درجه‌ای) و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی پریسکوپی تله فوتو هستیم. گفته می‌شود این سیستم دوربین از همان سنسور Sony Lytia LYT808 بهره می‌برد که روی دیگر گوشی‌های چینی رقیبش از جمله وان پلاس ۱۲ و اوپو فایند N3 حضور دارد.

از سایر مشخصات این اسمارت فون قدرتمند چینی هم باید به دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی، باتری ۵،۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و توان شارژ ۱۰۰ واتی SuperVOOC اشاره کرد.