هواوی Enjoy 70

هواوی Enjoy 70 با باتری غول پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی از راه رسید

گوشی هواوی انجوی 70 – Huawei Enjoy 70 میانرده‌ای توانمند است که از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر 6000 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

مطابق پیش‌بینی‌های قبلی، هواوی امروز به‌طور رسمی از نسل جدید سری گوشی‌های انجوی (Enjoy) در چین رونمایی کرد. هواوی Enjoy 70 محصولی میانرده با دوربین اصلی توانمند و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که پتانسیل تبدیل شدن به یکی از بهترین گوشی‌های میانرده بازار را دارد.

در ادامه در گجت نیوز به بررسی بیشتر این گوشی خواهیم پرداخت.

هواوی Enjoy 70؛ میانرده توانمند چینی

صفحه نمایش این گوشی جدید هواوی اندازه‌ای 6.75 اینچی داشته و از پانل‌های ال سی دی با رزولوشن HD+ بهره می‌برد. این صفحه نمایش از قابلیت AOD (صفحه نمایش همیشه روشن) پشتیبانی می‌کند که در این کلاس قیمتی فوق‌العاده است. علاوه بر این، در قسمت بالای صفحه نمایش این گوشی نیز شاهد حضور یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی درون حفره دایره‌ای شکل هستیم؛ در حالی که ماژول دوربین پشت دوگانه بوده و از یک حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک نمونه 2 مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است.

گوشی Huawei Enjoy 70 همچنین به سیستم عامل هارمونی او اس 4 مجهز است و حافظه‌ای تا سقف 256 گیگ دارد. البته در خصوص مدل پردازنده و ظرفیت رم این دستگاه تا کنون هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی از سوی هواوی انجام نشده است. البته VMall، یکی از فروشندگان چینی این محصول، پیش‌تر از حضور تراشه‌ای هشت هسته‌ای در این گوشی خبر داده بود. شایعات همچنین حاکی از حضور چیپست Kirin 710A در Enjoy 70 هستند.

هواوی Enjoy 70

میانرده جدید هواوی همچنین از یک حسگر اثر انگشت هم بهره می‌برد که روی قاب کناری آن قرار گرفته است.‌ علاوه بر این، کلید Enjoy X هم مثل بسیاری محصولات دیگر سری Enjoy در این محصول تعبیه شده است. یک بار فشردن این کلید لیستی از اپلیکیشن‌های پرمصرف گوشی را نمایش می‌دهد؛ در حالی که می‌توان با دو بار فشردن یا فشردن و نگه داشتن این کلید، اپلیکیشن‌ها را به‌طور مستقیم باز کرد.

در کنار این مشخصات فنی جذاب، باتری حجیم 6000 میلی آمپر ساعتی که با توان 22.5 وات شارژ می‌شود هم دیگر قابلیت فنی فوق‌العاده این دستگاه به شمار می‌رود. گوشی جدید هواوی در سه رنگ سبز، سفید و مشکی روانه بازار شده و مدل 128 گیگ آن قیمتی 170 دلاری دارد. در عین حال قیمت مدل 256 گیگ این گوشی میانرده هم 195 دلار اعلام شده است. پیش‌فروش این گوشی هم‌اکنون در چین آغاز شده؛ اما مشخص نیست عرضه جهانی این دستگاه چه‌زمانی اتفاق خواهد افتاد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*