مقایسه اندازه گلکسی اس ۷ اج بانکسوس ۶P، آیفون ۶ اس پلاس، گلکسی نوت ۵ و دیگر رقبا

دیروز بالاخره گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج ( Galaxy S7 edge ) در MCW 2016  رونمایی شد.ما هم این موبایل محبوب که همه منتظر آمدن آن به قفسه مارکتها هستند را با چند رقیب، از نظر اندازه مقایسه کرده ایم.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

برخلاف سال قبل که Galaxy S6 edge از نظر ظاهری خیلی با Galaxy S6 معمولی فرقی نمی کرد، سامسونگ امسال تصمیم گرفت که  Galaxy S7گلکسی اس ۷ اج را در مقایسه با Galaxy S7 کمی متفاوت تر بسازد. به همین دلیل این دو نسخه جدید گلکسی از نظر اندازه باتری و صفحه نمایش با هم فرق می کنند.

به غیر از این دو تفاوت بقیه مشخصات یکسان هستند.اما اگر بخواهیم به این قضیه کمی واقع بینانه تر نگاه کنیم ظرفیت باتری و نمایشگر از معیار های نسبتا مهمی هستند.

در واقع، S7 edge رویای کاربران را که یک موبایل با نمایشگر بزرگ می خواستند، به واقعیت تبدیل کرد.چه ویژگی های محبوبی در Galaxy S7 edge وجود دارد؟ مسلما جواب این سوال داشتن سخت افزار قوی و طراحی فوق العاده است. قطعا Galaxy S7 edge با آمدن به بازار، تمام توجهات را به خود معطوف خواهد کرد.

اما اندازه آن در مقابل رقبا چگونه است؟ برای دیدن این تفاوت تصاویر زیر را تماشا کنید.

ردیف اول به ترتیب از راست به چپ:

Samsung Galaxy S7 edge و Apple iPhone 6 Plus و LG G5 و Google Nexus 6P

showimage showimage.phذدp showimage.بزphp showimaررللاge.php

و در ردیف دوم از راست به چپ:

Samsung Galaxy S7 edge و Samsung Galaxy S6 edge plus و Samsung Galaxy Note 5 و Apple iPhone 6s Plus

showimage showimage.pاhp showimage.نphp showimagاe.php

منبع:phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کسانی که میخوان بدونن کدوم رو بگیرم باید بهتون بگم که اگر واقعا صفحه نمایش بزرگ میخوایدو خیلی به این موضوع اهمیت میدهد نوت ۵ رو بردارید . حالا من خودم s7دارم و بهمون میگم چه خوبی ها و بدیهایی داره‌.اول از همه اینکه ویژگی جدید یعنی ساعت و تقویم دارم روی صفحه به درستی کار نمیکنه و سامسونگ هنوز این مشکل رو حل نکرده.در واقع این ویژگی زمانی که گوشی رو خاموش میکنید برای پنج تا ده ثانیه اول درست کار میکنم و بعد چند ثانیه محو میشه که باید دوباره گوشی رو روشن و خاموش کنید تا دوباره بیاد.و همچنین ساعت و… واقعا بعضی اوقات خیلی کمرنگ میشه که توی روز دیه اصلا دیده نمیده. مورد بعد اینکه برای نصب محافظ گلس یا هر محافظ دیگها ای شما مجبوریدمحافظ گلس رو طوری روی صفحه نصب کنید که تقریبا یک تا دوسانت از کناره ها و بالا و پایین گوشی خالی میمونه.اینم بخاطر کمی منحنی بودن کناره هاست که البته زیاد اذیت نمیکنه و بیشتر برنامه ها و بازی ها به اونا کناره ها اصلا کار ندارند. اینم بگم که اگر گلس کامل روی گوشی نصبکنید همین کناره های منحنی شکل به شکل حبابی در میان که هوا میره توی گلس و خیلی بی ریخت میشه.و یهو مورد دیگها برای کسانی که محافظ مخصوص گوشی مثل clear view cover …رو میخرند یا خریدند اینکه قیمت این محافظ یا قاب ها کمی زیاده همینطور که میدانید از ۱۵۰تا۲۰۰.این قاب ها یه مشکل که دارند اینکه وقتی میبندینشون وای نمیستند یعنی نمیچسبند به گوشی که راحتتر باشه.و همچنین در صورت نصب گلس روی گوشی برخی قابلیت ها مثل جواب یا رد تماس و خاموش کردن هشدار انجام نمیشه و فقط با باز و بسته این قاب صفحه خاموش و روشن میشه.و در آخر در مورد جای سیم کارت و رم باید بگم که اگر مدل دوسیمکارته یک این گوشی رو بگیرید اینو باید بدونید که دو جور میشه ازش استفاده کرد.یکی اینکه هردو سیم کارت رو بندازید بدون رم یا اینکه یک سیم کارت رو بندازید و رم.چون جای یک سیم کارت و رم یکیه و نمیتونید همزمان هم هردو سیم کارت و هم رم رو داشته باشید.امیدوارم براتون مفید بوده باشه.یاعلی