خرید لاماری ایما

ناامیدی متقاضیان خرید لاماری ایما در همان دقایق اول فروش آذر ماه

متقاضیان خرید لاماری ایما در طرح جدید فروش این خودرو در آذرماه، ناامید شدند. ظرفیت ثبت نام این خودرو در همان دقایق اول تکمیل شد.

اگر شما هم قصد خرید لاماری ایما را از طریق سامانه فروش خودرو داشته‌اید ولی نتوانستید، در این مطلب به بررسی دلایل همین اتفاق خواهیم پرداخت.

تکمیل ظرفیت ثبت نام لاماری ایما

لاماری ایما، کراس اوور آرین پارس موتور در 12 آذر 1402 در لیست خودروهای سامانه یکپارچه حضور داشت. در این طرح قرار بر این بود که این خودرو برای مشتریان عادی، مالکان خودروهای فرسوده و مادران دارای حداقل دو فرزند عرضه شود؛ اما در عرض 10 دقیقه، ظرفیت ثبت نام این خودرو برای مشتریان عادی به اتمام رسید.

با این اتفاق، زمان ثبت نام مشتریان عادی تمام شد و باقی خودروهای موجود در سامانه، فقط مختص طرح‌های جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده بودند. در طرح فروش آذرماه مصوب شده بود که لاماری ایما با قیمت 1 میلیارد و 431 میلیون تومان در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز عرضه شود. طبق همین مصوبه، جریمه تاخیر به‌صورت سالانه مبلغ 36 درصد اعلام شد و مهلت تحویل خودرو هم 90 روز کاری در نظر گرفته شده بود.

علاوه بر لاماری ایما، هایما 7 ایکس از محصولات ایران خودرو و همچنین خودروهای مونتاژی تیگارد X35، دایون Y5، جک S5، جک S3، جک J7 و جک J4 نیز در این مرحله از فروش سامانه یکپارچه قرار گرفته بودند.

همچنین خودروهای وارداتی از دیروز و خودروهای داخلی از هفته آینده در سامانه یکپارچه فروش خودرو حضور خواهند داشت.

نام خودروقیمت به تومانرنگ‌بندیجریمه تاخیرموعد تحویل
لاماری ایما1.431.000.000سفید، مشکی، خاکستری، سبز و قرمز36 درصد90 روز کاری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*