گوشی Redmi 13C 5G

گوشی Redmi 13C 5G، یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G جهان رونمایی شد

گوشی شیائومی Redmi 13C 5G به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های 5G رونمایی شد. قیمت، مشخصات فنی و امکانات ردمی ۱۳ سی 5G را در ادامه بخوانید.

شیائومی از نسخه 5G گوشی میان‌رده و محبوب Redmi 13C با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و قاب پشتی چشم‌نواز رونمایی کرد. هم دوربین و هم چیپست این مدل با نسخه 4G LTE آن متفاوت است. در ادامه شما را بیشتر با گوشی ردمی ۱۳ سی آشنا خواهیم کرد.

مشخصات فنی و قیمت گوشی Redmi 13C 5G

در جلوی قاب این گوشی ارزان قیمت، یک نمایشگر ۶.۷۴ اینچی LCD با وضوح +HD و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی حضور دارد. به‌خاطر محدودیت‌های فناوری LCD، خبری از حسگر اثر انگشت در زیر این صفحه نمایش نیست؛ به‌همین خاطر هم سازنده این سنسور را در داخل دکمه پاور روی فریم سمت راست گوشی و درست پایین دکمه‌های تنظیم ولوم صدا تعبیه کرده است.

گوشی Redmi 13C 5G

چیپست دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس مدیاتک با یک پردازنده ۸ هسته‌ای و حداکثر سرعت کلاک ۲.۲ گیگاهرتزی در قلب تپنده گوشی ردمی ۱۳ سی 5G حضور دارد. حافظه داخلی آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت است، در حالی که می‌توانید آن را با یک رم ۴/۶/۸ گیگابایتی سفارش دهید.

یکی از تفاوت‌های بزرگ این نسخه با مدل 4G گوشی شیائومی، سیستم دوربین پشتی آن است. روی قاب پشتی دو ماژول گرد دوربین قرار گرفته که هر یک از آن‌ها وظیفه میزبانی یکی از دوربین‌های دوگانه دستگاه را بر عهده دارند. داخل یکی از آن‌ها سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 قرار گرفته است، ولی رزولوشن و نوع دوربین سنسور ثانویه مشخص نیست. همچنین سنسور دوربین سلفی در بالای نمایشگر این گجت هم ۵ مگاپیکسلی است، در حالی که نسخه LTE به سنسور ۸ مگاپیکسلی مجهز بود. به‌نظر می‌رسد که شیائومی این تغییر را به‌خاطر پایین نگه داشتن گوشی انجام داده است.

گوشی Redmi 13C 5G

شیائومی، گوشی Redmi 13C 5G را با یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه کرده که با توان ۱۸ واتی از طریق یک پورت USB-C شارژ می‌شود. یک آداپتور شارژ هم داخل جعبه گوشی قرار دارد، ولی حداکثر توان آن ۱۰ واتی است و خیلی به‌کار شما نخواهد آمد. سازنده چینی اسلات کارت حافظه را از سیم کارت دوگانه جدا کرده تا آزادی عمل بیشتری داشته باشید.

گوشی Redmi 13C 5G

همچنین جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز روی گوشی تعبیه شده است که می‌توانید گوشی‌تان را به سیستم صوتی خودرو یا اسپیکرهای قابل حمل و خانگی متصل کنید. از دیگر امکانات این محصول هم باید به سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری MIUI 14، محافظ گوریلا گلس برای نمایشگر و مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب اشاره کرد که این مورد آخر برای یک موبایل اقتصادی خیلی عالی است.

قیمت ردمی ۱۳ سی 5G

این گوشی در سه رنگ مشکی (Starlight Black)، سبز (Startail Green) و نقره‌ای (Startail Silver) راهی بازار خواهد شد. قیمت گوشی Redmi 13C 5G با ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه فقط ۱۲۰ دلار است. اگر این گوشی را با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه سفارش دهید هم قیمت آن به ۱۶۰ دلار می‌رسد که همچنان یک دیوایس اقتصادی و فوق‌العاده محسوب می‌شود که به‌زودی بازار ایران می‌تواند از آن میزبانی کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*