قیمت پیکاپ بهمن G9

قیمت پیکاپ بهمن G9 رسما اعلام شد

قیمت پیکاپ بهمن G9 به‌صورت رسمی توسط شرکت بهمن موتور اعلام شد. پیکاپ بهمن جی 9 به‌زودی از طریق بورس کالا به مشتریان عرضه می‌شود.

شرکت بهمن موتور قصد دارد به‌زودی پیکاپ بهمن G9 که نسخه ایرانیزه شده پیکاپ چینی ZTE G9 است را به‌شکل مونتاژی برای اولین بار در بورس کالا عرضه کند. در همین راستا این خودروساز بخش خصوصی قیمت این پیکاپ را برای عرضه اعلام کرده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت گذاری، مشخصات فنی و امکانات پیکاپ بهمن جی 9 آشنا می‌شویم.

قیمت پیکاپ بهمن G9 در ایران

شرکت بهمن موتور به‌صورت رسمی قیمت پیکاپ G9 را 1 میلیارد و 980 میلیون تومان اعلام کرد. این خودرو به‌زودی از طریق بورس برای اولین بار روانه بازار خواهد شد. این پیکاپ جدید بهمن موتور با مشخصات فنی و امکانات خود نسبت به سایر رقبا در ایران در سطح بالایی قرار دارد و می‌تواند حضور موفقی را تجربه کند.

مشخصات فنی و امکانات پیکاپ بهمن جی 9

قیمت پیکاپ بهمن G9

پیکاپ G9 بهمن موتور با یک موتور 2 لیتری توربوشارژر روانه بازار ایران خواهد شد که می‌تواند قدرتی برابر با 220 اسب بخار و گشتاور 360 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 8 سرعته دستی ZF به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

قیمت پیکاپ بهمن G9

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز می‌توان به سیستم صوتی با صفحه نمایش لمسی، صندلی‌های برقی، دوربین دید عقب، سیستم ترمز اضطراری خودکار (AEB)، سیستم هشدار خروج از خط (LDWS)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HSA)، سیستم کنترل کشش (TCS)، سیستم کمکی ترمز (BA)، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESP) اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*