جدیدترین خودروهای حاضر در بازی جی تی ای 6 + عکس

با نمایش اولین تریلر بازی GTA VI – جی تی ای 6 بد نیست نگاهی داشته باشیم به تعدادی از جدیدترین خودروهای حاضر در این بازی و جزئیات بیشتر هریک از آن‌ها.

سرانجام پس از سال‌ها انتظار نخستین تریلر بازی GTA VI به‌طور رسمی نمایش داده شد و همان‌طور که انتظار می‌رفت رکوردهای بازدید در شبکه‌های اجتماعی را یکی پس از دیگری جابجا نمود. مثل همیشه، خودروها و دیگر وسایل نقلیه بخش مهمی از این بازی را تشکیل خواهند داد و در دسته‌های مختلفی مانند خودروهای سواری، هواپیماها، وسایل نقلیه دریایی و… در اختیار گیمرها قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، تریلر نخست جی تی ای 6 همچنین خودروهای متعددی در کلاس‌های عضلانی، ابرخودرو یا محصولات کلاسیک را به معرض نمایش گذاشت.

بر اساس محتوای نمایش داده شده در تریلر بازی، احتمالا قابلیت تیونینگ خودرو نیز در GTA 6 حضور خواهد داشت. بنابراین اگر شما هم جزو آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خودروی خود را کف‌خواب کنید یا زیر شاسی آن از نورپردازی زنون استفاده کنید، احتمالا گزینه‌های بیشماری در این بازی در اختیارتان قرار خواهد داشت!

در گجت نیوز بخوانید:

نگاهی به مهم‌ترین شایعات پیرامون بازی GTA VI

تنها اطلاعات نمایش داده شده از نسخه بعدی فرنچایز شگفت‌انگیز GTA محدود به یک تریلر کوتاه یک دقیقه و نیمی بود. بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که تمامی جزئیات مربوط به خودروهای به کار رفته در بازی در اختیارمان قرار گیرد. با این وجود امروز قصد داریم بر اساس اطلاعات پیشین خود از این فرنچایز تعدادی از خودروهای مشاهده شده در تریلر را بررسی کرده و با نمونه واقعی مقایسه‌شان کنیم. اگر به فرنچایز جی تی ای و رانندگی با خودروهای جذاب آن علاقمندید در ادامه این متن با گجت نیوز همراه باشید.

تعدادی از خودروهای حاضر در بازی جی تی ای 6

لیست زیر صرفا بر اساس اطلاعات موجود از نسخه‌های پیشین فرنچایز GTA جمع‌آوری شده و تنها بخش بسیار کوچکی از اتومبیل‌های به کار رفته در این بازی را شامل می‌شود. با این وجود، مشاهده تصویر آن‌ها بدون شک خاطرات فراوانی را برای بسیار از شما زنده خواهد کرد.

ماشین Cheetah

خودروی Cheetah در GTA

دنیای شگفت‌انگیز GTA الهامات فراوانی از واقعیت گرفته و بسیاری المان‌های حاضر در آن در حقیقت نمونه‌هایی بازسازی شده از همان عناصر در واقعیت هستند. طبیعتا اگر قرار باشد خودروهای سوپر اسپرت و هایپرخودروها در GTA VI حضور داشته باشند، نمی‌توان فراری را حذف کرد! بنابراین خودروی چیتا که در دنیای جی تی ای معادل با فراری است، این بار و در نسخه ششم هم حاضر خواهد بود. این اتومبیل یکی از قدیمی‌ترین خودروهای حاضر در سری GTA است که برای نخستین بار در GTA 3 رویت شد. از آن زمان تا آخرین باری که در وایس سیتی سوار بر این خودرو شدیم، Cheetah الهام‌گرفته از فراری تستاروسا (Ferrari Testarossa) بود.

در عین حال به نظر می‌رسد طراحی مدرن چیتا اندکی با چیزی که در یاد ماست متفاوت است؛ چرا که صحنه‌های نمایش داده شده از آن در تریلر GTA 6 حاکی از شباهت فراوان این خودرو به فراری انزو است؛ در حالی که برخی المان‌های آن نیز شبیه به مدل اف 40 طراحی شده‌اند. با کمی دقت همچنین می‌توان ردپای یکی دیگر از خودروهای سوپر اسپرت گرانقیمت ایتالیایی، پاگانی زوندا را نیز در چیتا یافت؛ هرچند که خوشبختانه راکستار آینه‌های عجیب و غریب این خودرو را از Cheetah حذف کرده است.

ماشین Sabre Turbo

خودروهای جی تی ای 6

اگر تریلر GTA VI را با دقت تماشا کرده باشید، حتما متوجه شدید که اواخر این تریلر، شخصیت اصلی بازی سوار بر یک اتومبیل Sabre Turbo از دید بینندگان دور می‌شود.‌ این اتومبیل عضلانی نیز یکی دیگر از جذاب‌ترین خودروهای جی تی ای 6 خواهد بود که طراحی آن بیش از همه وامدار Oldsmobile Cutlass 442 است؛ هرچند که در ظاهر آن الهامات بسیاری از برخی خودروهای عضلانی مطرح دیگر بازار هم قابل مشاهده است. به‌طور دقیق با بررسی ظاهر این خودرو می‌توان اتومبیل‌های دیگری مثل شورلت شویل، بیوک اسکای لارک و شلبی موستانگ را نیز به‌عنوان منبع الهام سازندگان بازی در ساخت Sabre Turbo معرفی کرد.

در این میان، رنگ خودروی مشاهده شده در تریلر نیز بسیار جذاب بوده و یادآور خودروهای عضلانی کلاسیک آمریکایی است. سقف این خودرو مشکی است و بدنه آن نیز تم قرمز رنگی دارد و دو خط نیز در امتداد کاپوت و در وسط آن قابل مشاهده هستند. اگر راکستار قصد داشته باشد واقعا این خودرو را با الهام از خودروهای عضلانی بسازد، باید شاهد حضور رنگ‌های دیگری مانند آبی، سفید، مشکی و حتی سبز هم از این خودروی باشیم.

بد نیست بدانید که خودروی Sabre Turbo پیش‌تر در GTA V و GTA: Online حضور داشته است. همچنین مدل قدیمی‌تر آن، Sabre هم در نسخه‌های کلاسیک این فرنچایز مانند San Andreas حاضر بود. از حیث عملکرد نیز می‌توانید همان مشخصات یک خودروی عضلانی، یعنی سرعت بالا در مسیرهای مستقیم و مشکلات بزرگ سر پیچ‌ها را از این خودرو انتظار داشته باشید!

ماشین Pegassi Ignus

خودروی Pegassi Ingus

خودروی Ignus به‌طور واضح از لامبورگینی سیان الهام گرفته که یکی از گرانقیمت‌ترین مدل‌های این برند در طول تاریخ است.‌ سیان همچنین قادر است ظرف تنها 2.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ثانیه برسد و حداکثر سرعت آن نیز 350 کیلومتر بر ساعت عنوان شده است. پیشرانه هیبریدی این ابرخودروی ایتالیایی قادر به تولید توان 808 اسب بخار است؛ ضمن این که تولید آن در تنها 63 دستگاه، آن را به یکی از کمیاب‌ترین لامبورگینی‌های تاریخ تبدیل می‌کند.

این عملکرد خیره‌کننده Sian به دنیای مجازی هم انتقال یافته و Ingus را به یکی از سریعترین اتومبیل‌های حاضر در GTA: Online تبدیل کرده بود. به همین جهت مشاهده آن در تریلر نسخه جدید جی تی ای توانست شور و شعف زیادی در بسیاری افراد ایجاد کند. البته همانند بسیاری خودروهای دیگر جی تی ای 6، طراحی Pegassi Ingus هم الهام‌گرفته از چندین خودروی مختلف است. به‌عنوان مثال، به‌جز مدل سیان، رگه‌هایی از طراحی خودروهای گالاردو، وننو و هوراکان لامبورگینی در کنار برخی المان‌های مربوط به خودروهای سایر برندها هم در طراحی این اتومبیل مشاهده می‌شود. در هر صورت اگر قصد دارید در GTA VI از همه کس و همه چیز جلو بزنید، این اتومبیل محصول ایده‌آل شماست!

ماشین Blista Compact

خودروهای جی تی ای 6

با وجود این که بلیستا کامپکت هرگز جزو اتومبیل‌های جذاب فرنچایز جی تی ای نبوده و در برابر برخی ابرخودروهای حاضر در این بازی حرفی برای گفتن ندارد؛ اما نمی‌توان از نقاط قوت این اتومبیل غافل شد. این خودرو که از لحاظ ظاهری ترکیبی از هوندا سیویک و فولکس واگن گلف به نظر می‌رسد، شتابگیری بسیار بالایی داشته و اتومبیلی فوق‌العاده چالاک است که گزینه‌ای قابل اطمینان برای فرار از دست پلیس‌ها در ترافیک سنگین یا کوچه پس کوچه‌های پر پیچ و خم به شمار می‌رود.

تصاویر مربوط به پوشش خبری یک تصادف که در حدود دقیقه یک تریلر نمایش داده شد، نمایی از Blista Compact جی تی ای 6 را به تصویر می‌کشد. بر اساس این تصاویر، چراغ جلوی این خودرو در مقایسه با آن چه در GTA V دیده بودیم اندکی تغییر کرده؛ اما به نظر می‌رسد علیرغم این تغییر، شاهد همان خودروی بلیستا کامپکتی باشیم که از GTA IV تا کنون با آن خاطره داریم.

البته اگر بخواهیم نقاط ضعف این خودرو را بررسی کنیم، اول از همه باید به سرعت پایین آن در جاده‌های صاف اشاره کنیم. بنابراین هرگز سعی نکنید با یک بلیستا کامپکت در یک بزرگراه از دست پلیس فرار کنید! در عوض سعی کنید از این خودرو در مسیرهای پر پیچ و خم استفاده کنید تا متوجه رانندگی باورنکردنی آن شوید!

ماشیت Comet

اتومبیل Comet

Comet یکی از خودروهای محبوب دنیای مدرن GTA است که در جی تی ای 6 هم حضور خواهد داشت. این خودرو نخستین بار در GTA IV به کار گرفته شد و سپس در نسخه‌های GTA V و GTA: Online هم مورد استفاده قرار گرفت. تشخیص دادن این خودرو در بازی جی تی ای کار چندان سختی نیست و با نگاهی به مشخصات ظاهری و عملکرد فنی آن در بازی، خیلی سریع می‌توان حدس زد منبع الهام Comet چه خودرویی بوده است. این اتومبیل همان‌طور که حدس زدید کپی برابر اصل پورشه 911 است؛ هرچند که هنوز نمی‌توان با اطمینان گفت Comet دقیقا شبیه به کدام مدل از 911 است!

آخرین باری که Comet در مجموعه GTA و در بازی GTA: Online حضور پیدا کرد، طراحی آن بسیار شببیه به مدل 997 GT2 پورشه انجام شده بود. این خودروها در GTA IV بسیار کمیاب بودند؛ اما در GTA V تعدادشان بیشتر شد. البته در صورتی که جی تی ای 6 بخواهد به واقعیت وفادار باشد، Comet می‌بایست یک خودروی گران‌قیمت اما نه چندان کمیاب باشد.‌ البته باید توجه کرد که نه فقط طراحی خودروی Comet، بلکه سرعت بسیار بالا و فرمان‌پذیری شگفت‌انگیز این خودرو نیز دیگر ویژگی‌های پورشه 911 بودند که Comet در نسخه‌های قبلی GTA آن‌ها را ارائه می‌کرد. بنابراین احتمالا این اتومبیل یکی از خودروهای فوق‌العاده سریع جی تی ای 6 باشد که می‌توانید امیدوار باشید با آن بتوانید از هر شرایطی قسر در بروید!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*