بازی Blade مارول

بازی Blade معرفی شد؛ خون‌آشام‌کشی با ساخته جدید مارول و توسعه‌دهندگان Dishonored + ویدیو

مایکروسافت و بتسدا طی مراسم The Game Awards 2023 از بازی Blade مارول رونمایی کردند؛ یک بازی ابرقهرمانی اکشن تک‌نفره با فضایی کاملاً متفاوت.

مارول با انتشار بازی Spider-Man، ساخته اینسومنیاک گیمز در سال 2014 فصل تازه‌ای را از فعالیت خود در حوزه بازی‌های ویدیویی آغاز و استاندارد جدیدی را برای بازی‌های ابرقهرمانی یا مبتنی بر کمیک تعریف کرد. پس از این بازی‌های هیجان‌انگیزی از مارول نظیر Avengers و Guardians of Galaxy به انتشار رسیدند و حتی مدتی قبل در سال جاری میلادی دنباله Spider-Man عرضه شد. حالا Marvel’s Blade، جدیدترین بازی از دنیای مارول طی رویداد The Game Awards 2023 به‌صورت رسمی معرفی شده است.

معرفی رسمی بازی Blade مارول و استودیو آرکین در TGA 2023

بازی Marvel’s Blade همان‌طور که از نامش بر می‌آید، بر پایه شخصیت «بلید» یا «اریک بروکس» از کمیک‌های مارول ساخته شده است؛ ابرقهرمانی متفاوت که به شکار خون‌آشام‌ها می‌رود. پس از این‌که سه فیلم سینمایی از همین شخصیت ساخته شد، حالا مارول در تلاش است از پتانسیل آن برای توسعه بازی استفاده کند و شاید بتواند بلید را به نامی هرچه پرطرفدارتر تبدیل کند.

مایکروسافت و بتسدا با انتشار تریلری کوتاه رسماً از بازی بلید پرده برداشته‌اند و اعلام کرده‌اند که توسعه آن را استودیو «آرکین» (Arkane) بر عهده دارد. آرکین که حالا به‌همراه بتسدا تحت مالکیت مایکروسافت در آمده، پیش‌تر سری محبوب Dishonored و بازی تحسین شده Deathloop را توسعه داده است. با این حال، با عرضه بازی Redfall نتوانست انتظارات را برآورده کند و حالا با بازی Blade می‌تواند باری دیگر اثری درگیرکننده را ارائه بدهد که بتواند نظر منتقدان و بازیکنان را جلب کند.

بازی Blade مارول

تریلر سینماتیک بازی بلید به‌جز مقدمه‌ای مختصر بر این شخصیت هیچ جزئیات دیگری را مشخص نمی‌کند. در این مقطع صرفاً تایید شده که بلید یک بازی اکشن ماجراجویی تک‌نفره سوم‌شخص است و داستان آن در پاریس جریان دارد. همچنین این‌که آرکین به‌تازگی توسعه آن را با همکاری مارول گیمز شروع کرده است؛ این یعنی باید فاصله قابل توجهی تا عرضه این بازی وجود داشته باشد.

بلید احتمالاً به‌صورت انحصاری برای ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و پی‌سی منتشر خواهد شد. پس از این‌که زنیمکس، شرکت مالک آرکین و بتسدا در سال 2021 به مایکروسافت فروخته شد، بازی‌های بتسدا نظیر Starfield و Redfall منحصراً برای پلتفرم‌های مایکروسافت عرضه شده‌اند و انتظار می‌رود بلید مارول هم از این قاعده پیروی کند.

گفتنی است که در جریان مراسم The Game Awards 2023 بازی جدید هیدئو کوجیما با نام Overdose، تریلر گیم پلی بازی Senua’s Saga: Hellblade II و تریلر بسته الحاقی خدای جنگ رگناروک به نمایش گذاشته شدند. مهم‌تر از این‌ها بهترین های گیم اواردز 2023 اعلام شدند که در بین آن‌ها Baldur’s Gate 3 و Alak Wake 2 خوش درخشیدند. نهایتاً نظر شما کاربران گجت نیوز درباره تریلر معرفی بازی Blade مارول چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*