سری GTA

تماشا کنید: سه حقیقت جالب درباره سری GTA که احتمالا نمی‌دانید

پس از سال‌ها انتظار، تریلر بازی GTA 6 بالاخره منتشر شد. حالا در این ویدیو می‌خواهیم سه حقیقت جالب درباره سری GTA را به شما بگوییم.

سرانجام پس از ده سال انتظار، راکستا در روز سه شنبه نخستین تریلر رسمی بازی GTA 6 را منتشر کرد. قرار بود این تریلر در ساعت 17:30 روز چهاردهم آذرماه منتشر شود، اما با توجه به لو رفتن زودهنگام این ویدیو در شبکه اجتماعی ایکس، راکستار نیز در بامداد روز سه شنبه، با انتشار تریلر رسمی جی تی ای 6، هیجان گیمرها را به نقطه اوج رساند. این تریلر آنقدر هیجان‌انگیز و جذاب بود که همه ما را چشم‌انتظار عرضه رسمی بازی در سال 2025 گذاشته است.

جی تی ای 6

بازی GTA VI در شهر وایس سیتی جریان دارد و ظاهرا دو شخصیت مرد و زن در آن قابل بازی هستند. جی تی ای 6 در سال 2025 برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس عرضه می‌شود و فعلا خبری از نسخه PC آن نخواهد بود.

اما حالا که با انتشار تریلر رسمی GTA 6، بحث و گفت‌وگو درباره این سری بازی محبوب و دوست‌داشتنی بیشتر از همیشه شده است، قصد داریم سه حقیقت جالب درباره سری GTA که احتمالا نمی‌دانید را به شما بگوییم. سری بازی های جی تی ای یا Grand Theft Auto که می‌توان آن را خاطره‌انگیز‌ترین سری بازی‌های همه گیمرها دانست، از سال 1997 میلادی آغاز به کار کرد و از همان ابتدا موجب شگفتی گیمرها شد. تاکنون هفت نسخه اصلی از این سری بازی روانه بازار شده و همه آنها توانسته‌اند به موفقیت‌های چشمگیری در صنعت ویدیوگیم دست پیدا کنند. پیش‌بینی می‌شود جی تی ای 6 نیز به این روند ادامه دهد و از همین حالا، می‌توانیم انتظار فروش بسیار بالایی را از این بازی داشته باشیم.

ویدیوی حقیقت های جالب درباره بازی های سری GTA

در ادامه می‌توانید ویدیوی سه حقیقت جالب درباره سری بازی های GTA را مشاهده کنید:

نظر شما درباره سری بازی های جی تی ای چیست؟ با توجه به ویدیوی منتشر شده از تریلر GTA VI، آیا فکر می‌کنید این بازی هم می‌تواند موفقیت‌های گذشته را تکرار کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*