بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ

۷ تا از بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ که از دیدنشان کنار خانواده لذت خواهید برد

یکی از چیزهایی که در کریسمس می‌توان از آن لذت برد، تماشای فیلم کریسمسی است که معمولا به دلیل فضای زیبا و دلنیشینی که دارد مخاطب را جذب می‌کند.

هر ساله با آمدن کریسمس و حال و هوای سال نو، بسیاری از افراد تمایل دارند که فیلم های کریسمسی فان تماشا کنند. از آنجا که در طول تاریخ فیلم‌های جذاب زیادی در این ژانر ساخته شده است، شاید فیلم‌هایی که که می‌خواهیم در این مطلب به شما معرفی کنیم بهترین فیلم‌های کمدی تاریخ نباشند، اما ارزش دیدن را دارند.

بیشتر بخوانید:

۱۰ تا از محبوب‌ترین فیلم های ویرانشهری (دیستوپیایی) که باید ببینید

بهترین فیلم های کریسمسی خنده دار

فیلم‌هایی که می‌خواهیم معرفی کنیم نه تنها شما را می‌خندانند، بلکه حس و حال خوب کریسمس را نیز به شما منتقل می‌کنند. پس با ما همراه باشید تا Christmas امسال را با این فیلم‌های کمدی جذاب سپری کنید.

فیلم Elf – سال 2003

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ - فیلم Elf 2003

بسیاری از افراد معتقدند که فیلم الف بهترین فیلم کریسمسی است که تاکنون ساخته شده، چه موافق این نظر باشید چه نباشید در هر صورت این فیلم همیشه در لیست بهترین فیلم‌های کریسمسی کمدی دیده می‌شود.

فیلم Elf با بازی ویل فرل داستان شخصی به نام بادی را روایت می‌کند که به طور اتفاقی به قطب شمال برده می‌شود. در آن‌جا پری‌ها تصمیم می‌گیرند بادی را بزرگ کنند و به او نگویند که یک انسان واقعی است. سال‌ها بعد بادی این راز را می‌فهمد و تصمیم می‌گیرد که پدرش را پیدا کند.

فیلم National Lampoon’s Christmas Vacation – سال 1989

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ

یکی از جذابیت‌های فیلم Chrismas Vacation این است که تقریبا تمام شوخی‌ها و تیکه‌های طنز خود را حول محور آماده شدن برای روز شکرگزاری می‌سازد. در این فیلم چالش‌هایی مثل نداشتن امکانات درخت کریسمس و ناسازگاری اعضای خانواده به خوبی در قالب طنز به تصویر کشیده شده است.

گرچه چوی چیس بازیگر نقش اصلی این فیلم است، اما بازیگرانی زیادی در کنار آن هنرنمایی کرده‌اند. کمدی آزار دهنده زیادی در فیلم وجود دارد که در آن خندیدن به بهای احمق جلوه دادن شخصیت اصلی فیلم تمام می‌شود.

فیلم The Holiday – سال 2006

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ - فیلم The holiday 2006

یکی از جذاب‌ترین فیلم‌هایی که تاکنون در ژانر کمدی برای تعطیلات سال نو ساخته شده فیلم The Holiday است که داستان دو زن را روایت می‌کند که به صورت آنلاین اتفاقی با یکدیگر آشنا می‌شوند و توافق می‌کنند در تعطیلات خانه‌هایشان را با هم عوض کنند. همین موضوع باعث می‌شود که زندگی آن‌ها دگرگون شود. به لطف بازی درخشان کیت وینسلت و کامرون دیاز و همچنین همکاری جک بلک و جود لا، این فیلم یک کمدی عاشقانه جذاب در تعطیلات سال نو را به نمایش درآورده است.

فیلم Scrooged – سال 1988

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ - فیلم Scrooged

فیلم Scrooged (پول پرست) یک فیلم کریسمسی فانتزی به کارگردانی ریچارد دانر است که در سال ۱۹۸۸ منتشر شد. Scrooged داستان یک مدیر موفق تلویزیون را روایت می‌کند که پس از اخراج از کار در شب کریسمس ۳ روح را ملاقات می‌کند.

داستان این فیلم بر اساس رمان سرود کریسمس اثر چارلز دیکنز است و نسبتا به این داستان وفادار بوده، اما بیل موری که نقش اصلی فیلم است با بداهه گویی Scrooged را نسبت به داستانی که از آن اقتباس شده بسیار خنده‌دارتر کرده است. داستان سرود کریسمس یکی از قوی‌ترین داستان‌هایی است که تا به حال درباره‌ی کریسمس نوشته شده و فیلم Scrooged آن را به طور شگفت انگیزی به نمایش درآورده است.

فیلم Happiest Season – سال 2020

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ - فیلم Happiest Season

فیلم کریسمسی Happiest Season داستان رابطه دو دوست به نام ابی و هارپر است که برای کریسمس به منزل پدر هارپر می‌روند. ابی قصد دارد تا از این فرصت برای خاستگاری کردن از هارپر استفاده کند که هارپر با این کار مخالفت می‌کند و نمی‌گذارد که این مسئله جلوی خانواده‌اش مطرح شود، از این رو رابطه‌شان دچار مشکل می‌شود.

در این فیلم کمدی لحظات خنده دار و فان زیادی وجود دارد و ستارگانی مثل کریستین استورات و مکنزی دیویس در آن نقش آفرینی کرده‌ و آن را به یکی از بهترین فیلم‌های کمدی کریسمسی  تبدیل کرده‌اند.

فیلم Trading Places – سال 1983

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ - فیلم Trading Places 1983

فیلم Trading Places یک فیلم کمدی است که داستان دو برادر ثروتمند است که شرط بندی می‌کنند تا جای یک سرمایه گذار ثروتمند و یک بی‌خانمان را مدتی باهم عوض کنند. این فیلم جذاب طبقات مختلف جامعه را با بیان طنز به تصویر می‌کشد. فیلم اماکن اجاره ای پر از شوخی و سکانس‌های کمدی است. بخشیدن به مراتب بالاتر از به دست آوردن است و این نتیجه‌ایست که از این داستان می‌گیریم.

فیلم Spirited – سال 2022

بهترین فیلم های خنده دار کریسمسی تاریخ - فیلم Spirited 2022

این فیلم نسخه‌ی موزیکال داستان سرود کریسمس اثر چارلز دیکنز است که هنرپیشگانی مثل رایان رینولدز و ویل فرل در آن هنرنمایی کرده‌اند. فرل و رینولدز نقش آفرینی فوق‌العاده‌ خوبی در این فیلم کرده‌اند، اما چیزی که بیشتر مخاطب را جذب می‌کند موزیکال بودن آن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*