لاینر پراید وانت

پراید وانت دوباره بدون لاینر شد؛ سایپا از همه جای ماشین می‌زند!

پراید وانت دوباره بدون لاینر به مشتریان عرضه می‌شود؛ اما چرا سایپا آپشن لاینر که به‌عنوان یکی از ارزان ترین آپشن‌های پراید 151 محسوب می‌شود را حذف کرد؟

گروه خودروسازی سایپا طی ماه‌های گذشته چند آپشن نظیر عایق حرارتی بین اگزوز و کف صندوق ساینا را حذف کرده که اعتراض شدید مشتریان را به‌همراه داشت. در همین راستا این خودروساز به‌تازگی لاینر پراید وانت را نیز حذف کرد تا به سود بیشتری برسد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات حذف آپشن لاینر در پراید 151 آشنا می‌شویم.

جزئیات حذف لاینر از پراید وانت 

پراید وانت

گروه خودروسازی سایپا به‌تازگی لاینرهای پلاستیکی بخش بار پراید وانت را حذف کرد تا مشتریان با هزینه شخصی آن را نصب کنند. البته در حالی سایپا 151 بدون لاینر به دست مشتریان می‌رسد که مشتریان در زمان ثبت نام حدود 3 میلیون تومان برای این آپشن هزینه پرداخت کردند و سایپا نیز باید این محصول را با لاینر به دست مشتریان می‌رساند؛ اما اکنون خودروهای تحویلی به مشتریان بدون لاینر است.

گفتنی است سایپا اعلام کرد که هزینه پرداختی توسط مشتریان برای این آپشن را به آنها برگشت خواهد داد. البته قیمت لاینرهای پلاستیکی اکنون در بازار به 4 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است و اگر سایپا نیز 3 میلیون مشتریان را به آنها برگرداند، باز هم مشتریان باید برای خرید این آپشن 1 میلیون تومان بیشتر هزینه کنند. ضمن این‌که هزینه نصب این آپشن نیز حدود 500 هزار تومان است.