کشنده تک محور فاو J6P-460

آغاز ثبت نام نقدی کشنده تک محور فاو J6P-460 با قیمت قطعی

ثبت نام نقدی کشنده تک محور فاو J6P-460 با قیمت قطعی آغاز شد. این کامیون کشنده از طریق درگاه عاملیت سیبا موتور به مشتریان عرضه می‌شود.

شرکت سیبا موتور به‌عنوان زیرمجموعه گروه بهمن قصد دارد کامیون کشنده تک محور فاو J6P-460 را با قیمت قطعی و ظرفیت محدود به‌شکل اینترنتی از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 19 آذر تا ساعت 16 روز شنبه 25 آذر 1402 از طریق درگاه عاملیت خود به فروش برساند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات شرایط فروش این محصول سیبا موتور آشنا خواهیم شد.

شرایط ثبت نام نقدی کشنده تک محور فاو J6P-460 

کشنده فاو J6P-460 با قیمت قطعی 4 میلیارد و 67 میلیون و 208 هزار تومان در رنگ سفید به فروش می‌رسد. موعد تحویل این محصول نیز هفته دوم بهمن 1402 اعلام شده است.

کامیون کشنده فاو J6P-460 از یک موتور 11 لیتری 6 سیلندر توربو دیزل بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 460 اسب بخار و گشتاور 2200 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 16 سرعته دستی ZF به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. این خودرو در مجموع می‌تواند وزن ترکیبی 44 تن را حمل کند.

برای این خودرو دو باک با ظرفیت هزار لیتر گازوئیل نیز در نظر گرفته شده است. این کامیون در جلو و عقب از سیستم تعلیق ناون فنر تخت پارابولیک بهره می‌برد. کابین این خودرو نیز روی تعلیق بادی قرار دارد.

از امکانات این کامیون کشنده فاو J6P-460 می‌توان به سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استاندارد ADR، سردکن و گرم‌کن صندلی راننده، تهویه اتوماتیک، سنسور نور، دو تخت خواب، کتری، یخچال، نمایشگر لمسی، محدودکننده سرعت، کروز کنترل، رادار خط‌خوان، ترمز اضطراری اتوماتیک، بخاری درجا و کولر درجا اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*