دنا پلاس

دنا پلاس 15 هزار دلاری، تلاش ایران خودرو برای فروش ماشین ایرانی به قیمت خارجی‌ها!

قیمت کارخانه ای دنا پلاس اتوماتیک آپشنال معادل 15 هزار دلار است که چنین قیمتی آن را به گران ترین خودرو سواری داخلی ایران تبدیل می‌کند.

ایران خودرو قیمت کارخانه ای دنا پلاس اتوماتیک آپشنال را حدود 692 میلیون تومان در نظر گرفت که چنین قیمتی آن را به گران ترین خودرو سواری داخلی تبدیل می‌کند. در حالی برای این محصول جدید ایران خودرو قیمت 15 هزار دلاری در نظر گرفته شده که با این قیمت می‌توان خودروهای خارجی مناسب‌تری را خریداری کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات قیمت گذاری دنا پلاس اتوماتیک آپشنال آشنا می‌شویم.

عرضه دنا پلاس 15 هزار دلاری به بازار

دنا پلاس

دنا پلاس اتوماتیک آپشنال نسبت به نسخه قبلی خود اکنون از امکانات رفاهی بیشتری بهره می‌برد و به همین دلیل نسبت به دنا پلاس اتوماتیک حدود 150 میلیون تومان گران‌تر است. در واقع ایران خودرو در طرح فروش این سدان آپشنال، برای آن قیمت کارخانه‌ای 692 میلیون و 167 هزار تومان را در نظر گرفت که معادل 15 هزار دلار بوده و همین رقم آن را به گران ترین خودرو سواری داخلی تبدیل می‌کند.

دنا پلاس

در حالی دنا پلاس با قیمت 15 هزار دلاری روانه بازار ایران می‌شود که با چنین قیمتی می‌توان به سراغ خودروهای خارجی بهتری رفت؛ برای مثال کیا سونت مدل 2023 که وارد ایران شده حدود 10 هزار دلار قیمت دارد و در بازار هند نیز می‌توان نسخه فول‌آپشن آن را با قیمت 16 هزار دلار خریداری کرد. همچنین رنو داستر با قیمت پایه 15 هزار دلار، هیوندای اکسنت با قیمت پایه 13 هزار دلار و میتسوبیشی نیز با قیمت پایه 13 هزار دلار به فروش می‌رسند.

دنا پلاس

دنا پلاس آپشنال از لحاظ فنی همانند قبل بوده و از همان موتور 1645 سی‌سی EF7 -TC بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها می‌رسد. این خودرو با باک بنزینی 60 لیتری خود به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی 7.35 لیتر سوخت مصرف می‌کند و ظرف مدت 10.5 ثانیه نیز از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

از آپشن‌های جدید این خودرو می‌توان به دکمه استارت، سنسور نور و باران، سیستم ورود بدون کلید، فرمان دی‌کات، آینه الکتروکرومیک، سنسور پایش فشار باد لاستیک و سیستم کنترل پایداری اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*