رنگ‌بندی و مشخصات فنی گلکسی A15 4G سامسونگ

رنگ‌بندی و مشخصات فنی گلکسی A15 4G سامسونگ قبل از رونمایی لو رفت

تصاویر، رنگ‌بندی و مشخصات فنی گلکسی A15 4G سامسونگ قبل از رونمایی اصلی فاش شد. چند روز پیش هم با اطلاعات نسخه 5G گلکسی ای ۱۵ آشنا شدیم.

سامسونگ به‌زودی از یک گوشی ارزان قیمت جدید به‌نام گلکسی A15 رونمایی خواهد کرد. در حالی که این گوشی در دو نسخه 4G و 5G وارد بازار خواهد شد، در این پست شاهد انتشار اطلاعات مربوط به نسخه 4G آن به بیرون هستیم. چند روز پیش هم اطلاعاتی از نسخه فایوجی آن طی یک گزارش فاش شده بود.

بیشتر بخوانید:

قیمت و مشخصات گلکسی A15 5G سامسونگ توسط یک فروشگاه اینترنتی فاش شد

یک افشاگر به‌نام Phonestalk می‌گوید که این گوشی در واقع نسخه بازسازی شده از گلکسی ای ۱۴ است. این یعنی نمی‌توانیم از نظر طراحی توقع تفاوتی بین این دو داشته باشیم. رندرهای منتشر شده نشان دهنده دوربین سه‌گانه‌ای روی قاب پشتی هستند که یک فلاش LED آن‌ها را همراهی می‌کند. در بالای نمایشگر هم یک بریدگی به شکل حرف V بریده شده که وظیفه میزبانی از دوربین سلفی را بر عهده دارد. سامسونگ این گوشی را در رنگ‌بندی مشکی، سفید و طلایی به بازار عرضه خواهد کرد.

مشخصات فنی گلکسی A15 4G

رنگ‌بندی و مشخصات فنی گلکسی A15 4G سامسونگ

زیر قاب این گوشی، چیپست Helio G99 مدیاتک قرار گرفته که برای مصرف روزمره عملکرد قابل قبولی دارد. البته که نباید توقع زیادی از آن داشت. سامسونگ این گوشی را با ظرفیت‌های رم و حافظه متفاوتی عرضه خواهد کرد، ولی نسخه پایه آن ۴ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی دارد.

اندازه نمایشگر آن ۶.۵ اینچی است، ولی افشاگر چیزی در مورد مشخصات فنی آن نگفته است. اما از آنجا که شنیده‌ایم نسخه 5G گلکسی ای ۱۵ به یک پنل نمایشگر OLED مجهز است، امیدواریم که مدل 4G آن هم به همین پنل نمایشگر مجهز باشد.

از سیستم دوربین سه‌گانه پشتی این گوشی به سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی نه چندان کارآمد برای تشخیص عمق میدان اشاره شده است. دوربین سلفی آن هم ۱۳ مگاپیکسلی خواهد بود.

ظاهرا سامسونگ از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب این گوشی استفاده کرده که با سرعت ۲۵ واتی شارژ می‌شود. همچنین قیمت نسخه فایوجی گلکسی ای ۱۵ سامسونگ ۱۳۹ دلار اعلام شده که با این حساب نسخه 4G آن ارزان‌تر هم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*