فضاپیمای پنتاگون

فضاپیمای عجیب پنتاگون که هیچکس کاربرد آن را نمی‌داند

در این مطلب با فضاپیمای جدید پنتاگون آشنا خواهید شد که اطلاعات کاملی از این فضاپیما منتشر نشده است و هیچکس کاربرد آن را نمی‌داند.

آمریکایی‌ها یک فضاپیمای عجیب دارند که همواره کاربرد آن مورد بحث و جدل بوده است. بنا بر اطلاعات نشر یافته‌ای که از این فضاپیمای مرموز موجود است، این فضاپیما با طول 9 متر و ارتفاع کمتر از 3 متر، در خدمت پنتاگون قرار دارد. یک جفت باله و دماغه گرد و اندازه کوچک، این فضاپیما را شبیه یک شاتل فضایی کوچک کرده است.

این فضاپیما که با نام X-۳۷B نیز شناخته می‌شود، بنا به مرموز بودن خود حالا شهرت زیادی در بین نیروهای نظامی یافته است. پنتاگون در مورد این فضاپیما تا قبل از پرتابش هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده است.

فضاپیما پنتاگون

بنا بر اظهارات افراد و مشاهدات موجود، این فضاپیما یک پهپاد فضایی بدون سرنشین است و قرار است برای نخستین بار با موشک فالکون هوی شرکت اسپیس ایکس پرتاب شود. لازم به ذکر است که موشک فالکون هوی، قدرتمندترین موشک اسپیس ایکس شناخته می‌شود. گفتنی است که طبق گمانه‌زنی‌ها، ماموریت این فضاپیما در مدارهای بالاتر خواهد بود. تنها اطلاعیه‌ای که از طرف پنتاگون در خصوص این فضاپیما منتشر شده، اشاره به «گستره وسیعی از اهداف آزمایشی» را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*