تیگارد L7 پلاس

تیگارد L7 پلاس پیکاپ جدید سانیار موتور پارسیان به ایران می‌آید + عکس و مشخصات

تیگارد L7 پلاس به‌عنوان پیکاپ جدید سانیار موتور پارسیان به ایران می‌آید. در ادامه با مشخصات و امکانات پیکاپ چینی Tigard L7 Plus آشنا می‌شویم.

در حالی که در سال گذشته خبرهایی مبنی بر مونتاژ و عرضه پیکاپ کیتون L7 پلاس توسط شرکت دیار خودرو منتشر شده بود، اما اکنون خبرها حاکی از آن است که شرکت سانیار موتور پارسیان قصد دارد این پیکاپ را با برند تیگارد به بازار ایران عرضه کند. همچنین این شرکت در بهمن 1402 در جریان نمایشگاه خودرو تهران از این پیکاپ رونمایی خواهد کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات تیگارد L7 پلاس آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی تیگارد L7 پلاس

تیگارد L7 پلاس

تیگارد L7 پلاس که بر پایه پیکاپ ترالرد شرکت ZX توسعه پیدا کرده را باید نسخه اقتصادی‌تر پیکاپ G9 بهمن موتور دانست. این پیکاپ چینی جدید بازار ایران به یک موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی با کد 4K22D4M میتسوبیشی مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 150 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

امکانات ایمنی و رفاهی تیگارد L7 Plus 

تیگارد L7 پلاس

از امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به سیستم تهویه مطبوع دستی، نمایشگر لمسی 8.5 اینچی همراه با دوربین عقب، چراغ های روز، رکاب‌های جانبی، فرمان کمکی برقی، تنظیم برقی زوایای داخلی آینه‌های جانبی همراه با گرم‌کن و چراغ راهنما اشاره کرد.

امکانات ایمنی و رفاهی Tigard L7 Plus 

تیگارد L7 پلاس

این پیکاپ از امکانات ایمنی متعددی چون 2 ایربگ ایمنی، قفل دیفرانسیل، سیستم تقویتی در مقابل واژگونی، دوربین 360 درجه، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، دو دیفرانسیل، سیستم هشدار دهنده میزان باد تایرها (TPMS)، سیستم کنترل حرکت در سر بالایی (HAC)، سامانه کنترل پایداری (ESP)، سیستم کنترل حرکت در سر پایینی (HDC)، ترمزهای کمکی ABS، EBD و EBA بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*