گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

سامسونگ با معرفی گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی A15 و A25 به جنگ شیائومی آمد

سامسونگ با معرفی گوشی‌های ارزان قیمت گلکسی A15/ A15 5G و گلکسی A25 5G مجهز به نمایشگر سوپر امولد و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی، به جنگ شیائومی آمد.

چندین ماه است که شایعات زیادی را در خصوص گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی سری Galaxy-A سامسونگ می‌شنیدیم. امروز رسماً شاهد رونمایی از سه عضو جدید این خانواده بودیم که می‌توانند باعث دگرگون شدن بازار گوشی‌های ارزان قیمت شوند. گلکسی A15 امروز در دو نسخه 4G و 5G معرفی شد که هر دو به جز چیپست، از نظر مشخصات فنی و طراحی ظاهری شبیه به یکدیگر هستند. گلکسی A25 5G هم یکی از بهترین میان‌رده‌هایی است که با این رنج قیمتی وارد بازار شده‌اند.

نمایشگر شفاف سوپر امولد، برگ برنده گلکسی A15 و A25

گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

سامسونگ تصمیم گرفته روی هر سه این گوشی‌ها از یک نمایشگر Super AMOLED با ابعاد ۶.۵ اینچ، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و طراحی Infinity-U استفاده کند. با این تفاوت که نمایشگر دو مدل A15 نرخ رفرش ۹۰ هرتزی داشته و اوج روشنایی آن‌ها ۸۰۰ نیت است، در حالی نمایشگر A25 نرخ رفرش سریع‌تر ۱۲۰ هرتزی و روشنایی بیشتر ۱،۰۰۰ نیت را ارائه می‌کند.

گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

دوربین سلفی به‌کار رفته روی هر سه این گوشی‌ها هم به‌صورت مشترک ۱۳ مگاپیکسلی است. اما یکی از تغییرات جالب توجه و جذاب نسل جدید گوشی‌های ارزان قیمت سامسونگ، طراحی فریم متفاوتی است که دارند. هر سه این گوشی‌ها از طراحی جدیدی که سامسونگ نامش را “Key Island” گذاشته استفاده می‌کنند که شامل شکل محدب اطراف کلیدهای پاور و ولوم صدا می‌شود.

گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

چیپست، تنها تفاوت بزرگ سخت‌افزاری این گوشی‌ها

سامسونگ برای گوشی‌های جدیدش از چیپست‌های کمپانی مدیاتک استفاده کرده است. نسخه 4G گلکسی ای ۱۵ به چیپست Helio G99 مدیاتک با ۸ گیگ رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگ حافظه داخلی مجهز شده است. نسخه 5G‌ این گوشی را می‌توانید با چیپست توانمندتر دایمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه تهیه کنید. گلکسی A25 هم که در یک نسخه 5G عرضه می‌شود، چیپست اگزینوس ۱۲۸۰ به‌کار رفته زیر قاب گوشی‌های گلکسی A33 و A53 را دریافت کرده ۶/۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی آن را همراهی می‌کنند. البته شما می‌توانید حافظه هر سه این گوشی‌ها را با یک کارت microSD ارتقا دهید.

گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

وقتی هر سه گوشی را برگردانید، سه دوربین با ظاهری کاملا شبیه به‌هم روی قاب قرار دارد. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی روی هر سه این گوشی گلکسی A15/ A15 5G و A25 5G مشترک است. اما رزولوشن دوربین فوق عریض آن‌ها با هم تفاوت دارد. جایی که دو مدل ای ۱۵ از دوربین فوق عریض ۵ مگاپیکسلی و گوشی ای ۲۵ از دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کنند.

گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

فروش گلکسی A25 و A15 با قیمت زیر ۳۰۰ دلاری

باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۲۵ واتی و همینطور سیستم عامل اندروید ۱۴ روی هر سه گوشی ارزان سامسونگ مشترک است. حتی رنگ‌بندی آبی Fantasy، آبی Optimic، زرد و مشکی هم در آن‌ها یکسان است. به بحث شیرین قیمت می‌رسیم. نسخه پایه Galaxy A15 4G با قیمت ۲۰۵ دلاری وارد بازار خواهد شد. اگر هم به نسخه 5G آن احتیاج دارید، باید ۲۶۰ دلار پرداخت کنید. گوشی نسبتا قدرتمندتر Galaxy A25 5G هم با قیمت پایه ۲۷۰ دلاری فروخته می‌شود.

گوشی های گلکسی A15 و A25 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*