هدفون بیسیم هواوی FreeClip

بدون خستگی کل شبانه‌روز از هدفون بیسیم هواوی FreeClip استفاده کنید

هدفون بیسیم هواوی FreeClip با طراحی مدرن گوش باز اجازه می‌دهد کل طول روز همزمان به موسیقی باکیفیت گوش کنید و صدای محیط اطراف را هم بدون خستگی بشنوید.

ساعاتی پیش کمپانی هواوی از هدفون بیسیم FreeClip با طراحی منحصر به‌فرد Open-Ear رونمایی کرد که می‌تواند برای استفاده در کل روز مناسب و راحت باشد. سازنده چینی این محصول را برای کاربرانی طراحی کرده که در طول روز به‌واسطه کار خود نیازمند استفاده مدام از یک هندزفری هستند، ولی در عین حال باید صدای محیط پیرامون خود را هم بشنوند.

شرح طراحی مبتکرانه هدفون بیسیم Huawei FreeClip

هدفون بیسیم هواوی FreeClip

فری کلیپ متفاوت از هر هدفون وایرلس دیگری است که تاکنون دیده‌ایم. هواوی، هدفون‌های دیگری مثل Huawei FreeBuds 3 را هم تاکنون عرضه کرده، اما هیچ یک شبیه FreeClip نبوده‌اند. غول فناوری چینی می‌گوید تحقیقات این شرکت نشان داده کاربران به‌دنبال نوعی از تجربه شنیداری با هدفون‌های بی‌سیم هستند که ارتباط آن‌ها با محیط پیرامون را مختلف نکند و همچنان بتوانند صداهای اطراف خود را هم بشنوند. به‌همین خاطر هم تصمیم گرفته تا این محصول را طراحی کند. در واقع وقتی این هندزفری را به گوش می‌زنید، انگار که یک گوشواره زیبا و براق انداخته‌اید!

هدفون بیسیم هواوی FreeClip

طراحی گیره‌ای این ایرباد وایرلس از سه بخش Comfort Bean، Acoustic Ball و C-bridge Design تشکیل شده است. Comfort Bean مربوط به قسمت پشت گوش این دیوایس است. جایی که از شکل ارگونومیک لوبیایی استفاده می‌کند تا قالب انحنای گوش انسان را شبیه‌سازی کند.

هدفون بیسیم هواوی FreeClip

Acoustic Ball هم به ‌طراحی بخشی از آن اشاره دارد که روی گوش را می‌پوشاند. این بخش هم به‌شکل یک توپ گرد طراحی شده است و ابعاد آن به‌قدری مناسب است که نخواهد باعث آزار دادن کاربر در استفاده طولانی مدت شود. C-Bridge هم به سنسور انطباق‌پذیری اشاره دارد که گیره را متناسب با گوش کاربر تنظیم می‌کند. هواوی می‌گوید برای طراحی این گوشی‌ها و بهترین تناسب ارگونومی، شکل گوش هزاران فرد را آنالیز کرده است.

به موسیقی باکیفیت گوش کنید و همزمان صدای بیرون را هم داشته باشید

طراحی آکوستیک باز در این محصول می‌تواند بدون تداخلی در گوش دادن به موسیقی یا مکالمه با هندزفری، صدای بیرون را هم به گوش شما برساند. در این معماری باز، اولویت با آگاهی از محیط اطرغاف است، در حالی که تضمین می‌کند می‌توانید موسیقی را هم با وضوح کامل گوش کنید. گوشی‌های این هندزفری به‌لطف گواهی IP54 در برابر آب مقاوم هستند و با بلوتوث ۵.۳ سازگارند. این یعنی هم می‌توانند اتصال چند نقطه‌ای را فراهم کنند و هم از کدک‌های موجود در دنیای صدای بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. شارژدهی این دو نیز در هر بار استفاده تا ۸ ساعت است و با استفاده از یک کیس شارژ، مجموع ۳۶ ساعت شارژدهی را ارائه می‌کند.

هدفون بیسیم هواوی FreeClip

طراحی این هندزفری به‌گونه‌ای است که می‌توانید گوشی‌های چپ و راست آن را به‌صورت جابجا استفاده کنید و کنترل‌های لمسی روی آن هم از طریق یک اپلیکیشن موبایل به‌نام Huawei Life قابل تنظیم هستند. همچنین برای جلوگیری از لمس اتفاقی، با یک ضربه روی گوشی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.

قیمت خرید هدفون بیسیم هواوی FreeClip

هدفون Huawei FreeClip در دو رنگ مشکی و بنفش تولید می‌شود و با قیمت ۱۹۹ یورو از هم اکنون راهی بازار کشورهای اروپایی شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*