قابلیت پین کردن پیام در واتساپ

واتساپ بالاخره قابلیت پین کردن پیام را چند سال بعد از تلگرام اضافه کرد!

واتساپ سرانجام چند سال بعد از تلگرام، قابلیت پین کردن پیام های چت را به پیام‌رسان خود اضافه کرد. تا قبل از این فقط صفحات چت سنجاق می‌شد.

امکان پین کردن یک صفحه چت به بالای لیست برای پیدا کردن آسان‌تر آن مخاطب یا گروه وجود داشت؛ اما شما نمی‌توانستید در یک صفحه چت، یک پیام را در بالا سنجاق کنید. واتساپ از ابتدای سال ۲۰۲۳ در حال کار روی توسعه چنین قابلیتی بود و حالا سرانجام قابلیت پین کردن پیام را در اختیار کاربران قرار داد. این قابلیتی است که سال‌ها پیش تلگرام به پیام‌رسان خودش اضافه کرد و کاربران می‌توانند چندین پیام مختلف را در گروه‌ها و صفحات چت شخصی پین کنند. حتی کانال‌ها هم پیام‌های مهم خود را برای کاربران پین می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

آموزش ساخت کانال واتساپ در اندروید، آی او اس و دسکتاپ

قابلیت پین کردن پیام واتساپ مثل تلگرام نیست

با این قابلیت جدید، اکنون شما می‌توانید یک پیام خاص را به بالای صفحه چت مورد نظر سنجاق کنید. این گزینه مناسبی برای زمانیست که نمی‌خواهید اطلاعات مهمی مثل آدرس، شماره تلفن، تاریخ ملاقات و غیره در لابه‌لای چت‌هایتان گم شود. WhatsApp به شما اجازه می‌دهد یک تاریخ برای باقی ماندن پیام در حالت سنجاق شده، انتخاب کنید. این می‌تواند ۲۴ ساعت، ۷ روز یا ۱ ماه باشد که به‌صورت پیش‌فرض این گزینه روی ۷ روز قرار دارد.

قابلیت پین کردن پیام در واتساپ

برای پین کردن یک مسیج هم کافیست انگشتتان را روی آن نگه دارید و سپس از منوی به‌نمایش درآمده، گزینه Pin را انتخاب کنید. حالا باید مدت زمان مورد نظر برای سنجاق ماندن آن در بالای صفحه چت را انتخاب کرده و در نهایت عملیات را تأیید کنید.

هر پیامی می‌توانید پین شود، حتی آن‌هایی که ایموجی یا عکس هستند. همچنین ویژگی رمزگذاری پایان به پایان برای پیام‌های سنجاق شده شما هم در نظر گرفته شده است. مدیران گروه‌های چت هم از این پس می‌توانند انتخاب کنند که آیا فقط خود آن‌ها باید توانایی سنجاق کردن پیام‌ها را داشته باشند، یا آنکه سایر کاربران هم قادر به انجام این کار هستند.

برای استفاده از این قابلیت ابتدا مطمئن شوید که پیام‌رسان واتساپ را به آخرین نسخه بروزرسانی کرده‌اید. اگر هنوز آن را نمی‌بینید، احتمالا طی روزهای آتی این گزینه برای شما فعال خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*