بستیون نات

بستیون نات، تاکسی برقی ایران خودرو چه مشخصاتی دارد؟

بستیون نات به‌عنوان دومین تاکسی برقی ایران خودرو در راه است. در ادامه با مشخصات و امکانات ون برقی Bestune NAT آشنا خواهیم شد.

گروه صنعتی ایران خودرو که مدتی قبل از جیلیانگ JMEV Yi به‌عنوان اولین تاکسی برقی خود پرده برداشته بود، اکنون طی اطلاعیه‌ای از عرضه خودرو برقی بستیون نات با هدف تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات ون برقی Bestune NAT به‌عنوان دومین تاکسی الکتریکی ایران خودرو آشنا خواهیم شد.

معرفی بستیون نات

بستیون نات

ایران خودرو با هدف سرعت بخشیدن به فرآیند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی سعی دارد تاکسی‌های برقی را به بازار عرضه کند. در همین راستا این خودروساز طی همکاری با برند فاو بستیون که یکی از برندهای بزرگ چینی محسوب می‌شود، ون برقی بستیون نات را به بازار عرضه خواهد کرد. این خودرو که از استانداردهای به‌روزی بهره می‌برد، موفق به دریافت مجوزهای ضروری برای شماره‌گذاری و ورود به ناوگن تاکسیرانی شده است.

طول فاو بستیون به 4450 میلی‌متر، عرض آن 1840 میلی‌متر، ارتفاع آن 1680 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2850 میلی‌متر می‌رسید که با چنین ابعادی می‌تواند فضای مناسبی را برای سرنشینان و بخش بار به‌وجود آورد. ضمن این‌که فرایند سوار شدن و پیاده شدن از این خودرو نیز بسیار آسان است.

مشخصات فنی بستیون NAT 

بستیون نات

بستیون نات به‌عنوان دومین تاکسی برقی ایران خودرو به یک پیشرانه برقی با قدرت 161 اسب بخار و گشتاور 255 نیوتن‌متر مجهز شده است. برای این خودرو از باتری‌های لیتیوم فسفات استفاده شده که با یک‌بار شارژ کامل می‌تواند مسافتی برابر با 425 کیلومتر را بپیماید. همچنین تا 80 درصد باتری این خودرو را می‌توان ظرف مدت 30 دقیقه شارژ کرد.

امکانات ایمنی و رفاهی Bestune NAT

بستیون نات

از امکانات ایمنی و رفاهی این خودرو می‌توان به چراغ‌های جلو تمام LED، در عقب سمت راست کشویی برقی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، سامانه پایش فشار باد تایرها، کروز کنترل، سامانه جلوگیری از واژگونی، سامانه کمک حرکت در سربالایی، ترمز اضطراری، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، سامانه بازیابی انرژی ترمز و گرمای اضافی، فرمان برقی، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، صندلی‌های چرمی 6 حالته با تهویه و حالت استراحت برای راننده و 4 حالته برای سرنشین اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*