عکس های مفهومی از آیفون ۱۶ اپل

اولین عکس های مفهومی از آیفون ۱۶ اپل را در اینجا ببینید

نخستین عکس های مفهومی آیفون ۱۶ – iPhone 16، نسخه معمولی گوشی سال آینده اپل را در سه طرح مختلف با تغییرات جدیدی به‌نمایش می‌گذارند.

فاصله طولانی تا رونمایی از گوشی‌های خانواده آیفون ۱۶ اپل داریم، اما MacRumors اطلاعاتی را در خصوص طراحی نسخه معمولی این گوشی‌ها به‌دست آورده است. گفته می‌شود که اپل در حال کار روی قاب پشتی و جایگیری دکمه‌های آیفون خودش است و سه عکس رندر از نسخه‌های پیش تولیدی آیفون ۱۶ هم منتشر شده که تغییرات احتمالی آن را به‌نمایش می‌گذارند. یکی از این سه، ظاهری شبیه به آیفون X دارد که شامل یک ماژول دوربین یکپارچه با میزبانی از دو سنسور دوربین است.

عکس مفهومی آیفون ۱۶ خبر از اضافه شدن اکشن باتن می‌دهد

عکس های مفهومی از آیفون ۱۶ اپل

در رندری که این گوشی را در رنگ زرد به‌نمایش می‌گذارد، دکمه‌های تنظیم ولوم صدای یکپارچه را می‌بینیم، در حالی که از سال ۲۰۱۰ آیفون‌های اپل از دکمه‌های تنظیم صدای جدا از هم استفاده می‌کنند. هر سه این رندرها اکشن باتن را در بالای این دکمه‌ها به‌نمایش می‌گذارند، در حالی که این دکمه در نسخه مشکی بزرگ‌تر است. طراحی ماژول دوربین دو مدل صورتی و مشکی با مدل زرد رنگ متفاوت است. در این دو مدل هر لنز به‌صورت جداگانه روی قاب قرار گرفته‌اند که به‌نظر می‌رسد یک حلقه فلزی دور آن‌ها را می‌پوشاند.

مدل مشکی‌رنگ همچنین در زیر دکمه پاور خود از یک دکمه خازنی برای عکس گرفتن برخوردار است. ظاهرا اپل در حال کار روی یک دکمه شاتر دوربین است که به کاربران اجازه می‌دهد در هر لحظه و هر زمان بتوانند با فشار دادن یک دکمه عکس و فیلم بگیرند. همچنین انتظار می‌رود دکمه Action در تمام مدل‌های سری iPhone 16 ارائه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*