کشنده های سیبا موتور

سیبا موتور از کمپرسی و کشنده های جدید خود با قیمت رقابتی رونمایی کرد

کمپرسی و کشنده های جدید سیبا موتور با قیمت رقابتی معرفی شدند. در ادامه به بررسی مشخصات و ویژگی‌های این محصولات جدید می‌پردازیم.

در طی یک مراسم سیبا موتور که از زیر مجموعه‌های گروه بهمن است از سه محصول جدید خود را رونمایی کرد. چاشنی تمرکز این مراسم، قیمت رقابتی کمپرسی و کشنده های جدید سیبا موتور بود.

مراسم با سخنرانی بیوک علیمرادلو آغاز شد که اظهار داشت امروز و پس از یک سال تلاشی که در سیبا موتور انجام شده، شاهد نتایجی هستیم که به ثمر نشسته است و نوید این را دارم که اعلام کنم توانسته‌ایم کشنده تک محور J6-460 را به مرحله تولید برسانیم و Faw J7 را که مدت‌ها منتظر آن بودیم به‌زودی عرضه کنیم.

در ادامه سخنرانی علیمرادلو به توجه گروه خودروسازی بهمن برای حضور پر رنگ‌تر در بخش حمل و نقل کشور اشاره کرد و گفت گروه بهمن همواره تلاش کرده در تجهیز ناوگان حمل و نقل نقش خودش را پررنگ کند و بهترین خودش را ارائه دهد. نکته جالب توجه این است که این محصولات از دو چرخ تا 18 چرخ برای رونق اقتصادی کشور هستند، چون بخش خصوصی در یک وضعیت رونق یافته پیشرفت می‌کند.

کمپرسی و کشنده های جدید سیبا موتور

علیمراددلو در خصوص کیفیت محصولات مونتاژی ادعا کرد با وجود تمام سختی‌ها و محرومیت‌ها توانسته‌اند بهترین خودشان را برای عرضه به بازار آماده کنند؛ وی در این خصوص گفت:

امیدواریم که خوب جلو رفته باشیم. ما امسال سال سنگینی را به لحاظ مالی و تحریمی پشت سر گذاشتیم؛ اما باز هم هر چه در توان داشتیم را ارائه کردیم و در تمام بخش‌ها بهترین خودمان را ارائه دادیم.

کمپرسی و کشنده های جدید سیبا موتور به زودی راهی بازار می‌شوند

در ابتدای این مراسم توضیحاتی در خصوص کشنده J7 ارائه شد و بهزاد حق‌بر، مدیرعامل سیبا موتور مدعی شد که کشنده J7 با توان 550 اسب بخار، یک نسل بالاتر از J6 قرار دارد. در ادامه توضیحات، مدیرعامل سیبا موتور به دیگر محصولات رونمایی شده اشاره کرد و افزود امروز آیین رونمایی از محصولات جدید سیباموتور است که سه محصول کشنده J7، کمپرسی J6 و کشنده جفت محور J6 معرفی شدند. کشنده J7 با خروجی ۵۵۰ اسب بخار یک نسل بالاتر از j6 است.

حق‌بر برای اعتبار بخشیدن به محصولات جدید تولید و مونتاژ شده توسط این گروه خودروسازی به پیشینه شرکت خود اشاره کرد و افزود سال تاسیس سیبا موتور به 1386 باز می‌گردد و از سال 1391 رسما فعالیت تولیدی خودش را در تبریز شروع کرد. ما محصولاتمان را در سه مرحله به بازار ارائه کردیم و سعی کردیم استاندارد یورو 4 را در محصولات کشنده اعمال کنیم و محصولات جدید را به یورو 5 رساندیم. ما در این سال‌ها سبد تکمیلی داشتیم.

حق‌بر همچنین به توجه این شرکت به خواسته‌های خریداران اشاره کرد و گفت:

امسال با توجه به انتظارات مشتریان، محصولات 420 اسب بخار را از رده خارج کردیم و محصولات با 460 اسب بخار را به بازار ارائه دادیم.

مدیرعامل سیبا موتور به تلاش‌های این کمپانی برای بازپس‌گیری سهم بازار هم اشاره‌هایی کرد و گفت ما سال 1393 حدود 33 درصد سهم بازار را داشتیم، اما به‌دلیل تحریم‌ها سهم ما کاهش یافت؛ اما الان با تلاش در حال بازیابی سهم بازار خود هستیم.

کمپرسی و کشنده های جدید سیبا موتور

همچنین مدیرعامل سیبا موتور، چاشنی رسیدن به این هدف را بالا بردن کیفیت محصولات مونتاژی دانست و مدعی شد که تولیدات این کمپانی حتی از استانداردهای وزارت صمت نیز بالاتر است! توضیحات وی در خصوص این موضوع بدین صورت است:

11 هزار دستگاه را تولید کردیم که در صنعت حمل و نقل کشور فعالیت می‌کنند. سیبا موتور بالاتر از استانداردهای وزارت صمت تولید می‌کند و در حوزه فروش، رتبه یک کشوری را به‌دست آوردیم.

در پایان سخنان حق‌بر، به برنامه‌های شرکت سیبا اشاره شد و وی در این خصوص گفت برنامه‌های توسعه‌ای شرکت عبارتند از ارتقای محصولات فعلی و تنوع بخشیدن به محصولات آینده، توسعه در زیرساخت‌ها و تکمیل فرآیندهای تولید و همچنین افزایش سهم بازار و گسترش شبکه و افزایش خدمات‌رسانی. محصولات جدید دارای استاندارهای 85 گانه است و تلاش کردیم تا سیستم آلایندگی را به یورو 5 افزایش دهیم. همچنین بهبود سیستم تعلیق را هم داریم. مولتی‌مدیا، یخچال جادار و سیستم گرم‌کن صندلی از دیگر مواردی است که به محصولاتمان اضافه شده است.

در ادامه این مراسم، ابراهیم افشار، مدیر کسب و کار حوزه خودروهای تجاری گروه بهمن در خصوص علت مونتاژ کردن خودروهای FAW توضیح داد و مدعی شد که شرکت فاو بزرگ‌ترین تولیدکننده خودروهای تجاری در چین است؛ وی در این‌باره گفت:

شرکت FAW به‌عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده خودروهای تجاری در چین با میانگین تولید 300 هزار دستگاه در سال، از سال 2006 میلادی تاکنون در رده اول تولید و فروش خودروهای تجاری سنگین قرار دارد.

بعد از ابراهیم افشار، نوبت به حاجی باقری، معاون فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن رسید که در خصوص مشتری‌مداری شرکت بهمن موتور توضیحاتی را ارائه کند. توضیحات وی در این خصوص بدین صورت بود:

از آنجا که مشتری‌مداری اولین سنگ بنای ما در گروه بهمن است، امیدوارم این مسیری که با مشتریان داریم ادامه پیدا کند و با تبیین فرآیند توسط عاملیت‌ها بتوانیم خدمات‌رسانی به مشتریان را ارتقا دهیم.

کشنده های سیبا موتور

در ادامه، حاجی باقری سری جدید محصولات J را یک شاهکار دانست و گفت J7 به نسبت نسل پیشین خود دچار تغییرات بنیادی شده است. همچنین وی به جایگاه شرکت FAW اشاره کرد و گفت به‌صورت میانگین شرکت FAW سالانه در چین ۳۰۰ هزار دستگاه تولید خودروی تجاری دارد. فاو بیشترین سهم بازار را در پنج سال گذشته کشور چین داشته و از سال ۲۰۰۶ تاکنون فاو در رده اول فروش خودروهای تجاری در دنیا است.

وی یادآور شد که در سال آینده یک محصول 19 تن را معرفی خواهند کرد و در بخش کشنده هم یک محصول 470 اسب بخاری با تغییرات عمده را راهی بازار می‌کنند.

در انتهای مراسم هم عباس مارکلایی، مدیر فروش خودروهای تجاری گروه بهمن، به قیمت محصولات اشاره کرد و گفت محصول FAW J7 با قیمت رقابتی 4 میلیارد و 67 میلیون تومان راهی بازار خواهد شد.