شرایط فروش جیلی آزکارا

شرایط فروش جیلی آزکارا در آذرماه 1402 اعلام شد

شرایط فروش جیلی آزکارا در آذرماه 1402 اعلام شد. شرکت فردا موتورز فراخوان واریز وجه را برای مشتریان شاسی بلند وارداتی Geely Azkarra صادر کرد.

جیلی آزکارا به‌همراه چند خودرو وارداتی دیگر از روز دوشنبه 13 آذر تا روز چهارشنبه 15 آذر 1402 از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی عرضه شدند تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند این خودروها را طبق اولویت انتخاب کنند. در همین راستا اکنون شرکت فردا موتورز فراخوانی را برای انتخاب‌کنندگان این خودرو ارسال کرده تا برای واریز وجه اقدام کنند. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با جزئیات فروش این خودرو آشنا می‌شویم.

شرایط فروش جیلی آزکارا – آذرماه 1402

شرکت فردا موتورز در این طرح فروش شاسی بلند وارداتی را با قیمت علی‌الحساب 1 میلیارد و 400 میلیون تومان به مشتریان عرضه کرده است. در همین راستا مشتریان باید در زمان ثبت نام مبلغ 700 میلیون تومان را به‌عنوان پیش پرداخت و مابقی را پس از تعیین قیمت نهایی و صدور دعوتنامه به این شرکت بپردازند. این خودرو با موعد تحویل 60 روزبه مشتریان عرضه می‌شود.

گفتنی است شاسی بلند وارداتی جیلی آزکارا در این طرح در مدل 2023 و در رنگ‌های طوسی، قرمز، نقره‌ای و مشکی به مشتریان عرضه می‌شود. این خودرو از یک پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 190 اسب بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌ها انتقال پیدا می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*