کوییک GXR

پارس خودرو کاتالوگ رسمی مشخصات و امکانات کوییک GXR را منتشر کرد

کاتالوگ رسمی مشخصات و امکانات کوییک GXR توسط پارس خودرو منتشر شد. در ادامه با مشخصات فنی و امکانات کوییک جی ایکس آر آشنا خواهیم شد.

شرکت پارس خودرو کاتالوگ رسمی کوییک GXR را به‌عنوان جدیدترین تیپ کوییک منتشر کرد. این خودرو از لحاظ طراحی مشابه کوییک اس تیپ R بوده که البته طراحان با تغییراتی در سپر و جلوپنجره به‌همراه رنگ سقف متضاد با بدنه توانستند آن را متمایز کنند. ضمن این‌که این خودرو در بخش فنی و سطح امکانات ارتقا پیدا کرده است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با مشخصات و امکانات کوییک GXR آشنا خواهیم شد.

مشخصات فنی کوییک GXR

کوییک GXR به یک موتور 1.5 لیتری M15-GSI هشت سوپاپ چهار سیلندر مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 90 اسب بخار و گشتاور 137 نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

کوییک GXR

موتور کوییک GXR اکنون به سیستم زمان‌بندی متغیر سوپاپ‌ها (VVT-i) و هدرز مجهز شده که باعث می‌شود گشتاور در دورهای پایین‌تری ارائه شود. همچنین این خودرو از استاندارد آلایندگی یورو 5 نیز بهره می‌برد و به‌ازای هر 100 کیلومتر به‌شکل ترکیبی حدود 6.55 لیتر سوخت مصرف می‌کند.

کوییک GXR

کوییک GXR در جلو از سیستم تعلیق مک فرسون و در عقب نیز از نوع میل پیچشی بهره می‌برد. همچنین سایپا برای این خودرو در جلو از ترمز دیسکی و در عقب از ترمز کاسه‌ای در نظر گرفته است. حداکثر سرعت این خودرو نیز 164 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

مشخصات فنی و امکانات کوییک جی ایکس آر

پارس خودرو قصد دارد سایپا کوییک جی ایکس آر را در دو تیپ معمولی و آپشنال روانه بازار کند. البته هر دو نسخه در بخش مشخصات فنی در یک سطح قرار خواهند داشت، اما میزان آپشن‌های آنها متفاوت خواهد بود.

کوییک GXR

هر دو خودرو از امکانات مشترک متعددی چون سنسور پارک عقب و شیشه دودی، آینه‌های جانبی برقی، رینگ آلومینیومی، کلید صندوق‌پران روی داشبورد، نشانگر تعویض دنده GSI، سیستم کنترل پایداری، سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور نور، سیستم تهویه دستی، ایربگ ایمنی راننده و سرنشین، فرمان دی‌کات و هشدار ترمز اضطراری بهره می‌برند.

محصول جدید سایپا

البته تیپ آپشنال کوییک جی ایکس آر به امکانات بیشتری چون کنترل سیستم صوتی روی غربیل فرمان، روکش چرم مصنوعی صندلی‌ها، شیشه دودی، دوربین دنده عقب و صفحه نمایش مالتی‌مدیا مجهز شده که نسخه معمولی از آنها بی‌بهره است.

کاتالوگ کوییک جی ایکس آر

محصول جدید سایپا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*