آپدیت جدید اینستاگرام

آپدیت جدید اینستاگرام شما را از شر افراد مزاحم و اسپمرها راحت می‌کند

آپدیت جدید اینستاگرام حذف اسپمرها و افراد مزاحم را آسان‌تر می‌کند. متا قصد دارد مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را برای مقابله با محتواهای اسپم در اختیار کاربران قرار دهد.

شرکت متا در حال ارائه مجموعه‌ای از ابزارها و قابلیت‌های جدید در اپلیکیشن اینستاگرام است که این قابلیت‌ها، امکان کنترل بیشتری را روی محتواهای اسپم و ربات‌هایی که در فید خود مشاهده می‌کنید، در اختیار شما قرار می‌دهند. این قابلیت‌ها و ابزارهای جدید در آپدیت جدید اینستاگرام در هفته‌های آینده معرفی و ارائه می‌شوند.

مقابله جدی‌تر با محتواهای اسپم در آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام سیستم تشخیص خودکار خود را توسعه داده و بهبود بخشیده است. این سیستم جدید، اسپم‌ها را در کامنت‌ها، برچسب‌ها، بازدیدهای استوری و فالوورهای شما بررسی می‌کند. سیستم مذکور، دنبال‌کنندگان جعلی و محتواهای اسپم را علامت‌گذاری می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا این موارد را به‌صورت انبوه حذف کنند و به این وسیله در وقت کاربران صرفه‌جویی خواهد شد. هر اکانت مشکوک به اسپم یا ربات در یک صندوق ورودی جداگانه برای بررسی کاربر، فیلتر می‌شوند و با بررسی این صندوق، اگر دیدید اکانتی اسپم نبود می‌توانید آن را به لیست اصلی خود بازگردانید. در غیر این صورت، این حساب‌های مشکوک پس از 30 روز به‌صورت خودکار حذف می‌شوند.

پست‌های پروفایل‌هایی که به‌عنوان اسپم برچسب‌گذاری می‌شوند، در حساب کاربری سازندگان محتوا نمایش داده نمی‌شود، مگر این که آنها را تایید کنید. کاربر می‌تواند هر درخواست برچسب علامت‌گذاری شده توسط سیستم تشخیص خودکار اینستاگرام را مشاهده کند و در صورت لزوم آنها را تایید یا به‌صورت کلی حذف کند. اینستاگرام همچنین در صورت شناسایی پست‌هایی که با خط مشی محتواهای این شبکه اجتماعی در تضاد است، نوتیفیکشن‌هایی را درون برنامه خود برای کاربران ارسال می‌کند. در آپدیت جدید اینستاگرام نشان داده می‌شود که پست منتشر شده توسط کاربر، چه زمانی از صفحه اکسپلور اینستا بلاک می‌شود و کاربران باید از تکرار اشتباهاتی که منجر به این اتفاق شده، خودداری کنند.

آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام همچنین اعلام کرد برای استوری‌ها نیز در حال آزمایش قابلیت مخفی‌سازی بازدیدهای اکانت‌هایی است که سیستم تشخیص خودکار، آنها را به‌عنوان اسپمر تشخیص داده است. این شرکت در سال 2021 نیز قابلیت Hidden Words یا کلمات پنهان را معرفی کرده بود که به‌وسیله آن، پیام‌های حاوی کلمات کلیدی مشکوک، نمایش داده نمی‌شوند. در آپدیت جدید اینستاگرام نیز با استفاده از ابزار پیشرفته فیلترینگ کامنت‌ها، ویرایش اسپم‌های مشکوک انجام خواهد شد.

موضوع آزار و اذیت‌های افراد مزاحم و اسپمرها مدت‌هاست که به دغدغه اصلی اینستاگرام تبدیل شده است و این شرکت قصد دارد با ربات‌هایی که به این شبکه اجتماعی هجوم می‌آورند و محتوای جنسی یا آزاردهنده و اسپم‌ها را تکثیر می‌کنند، مقابله کند. با این حال، اینستاگرام و متا باید تعادلی بین نظارت بر محتواهای نامناسب و اجازه آزادی بیان و تبادل آزاد نظرات و ایده‌ها در پلتفرم خود به‌وجود بیاورد. همین تازگی‌ها اینستاگرام به‌دلیل سانسور محتواهای طرفدار فلسطین در بحبوحه جنگ با اسرائیل در غزه، مورد هجمه قرار گرفته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*