تسلا اپتیموس Gen 2

ربات انسان نمای تسلا اپتیموس Gen 2 با حرکات خود شما را شگفت‌زده می‌کند + ویدیو

ربات انسان نمای تسلا اپتیموس Gen 2 با پیشرفت‌های قابل توجه نسبت به مدل قبلی معرفی شد. در ادامه، ویدیویی از حرکات شگفت‌انگیز این ربات را مشاهده می‌کنید.

تسلا با انتشار یک ویدیو از ربات انسان نمای Optimus Gen 2 رونمایی و اعلام کرد این ربات پیشرفته به‌زودی به بازار عرضه می‌شود. اپتیموس Gen 2 از قابلیت‌های تشخیصی جدیدی برای نیروی دست و پا بهره می‌برد و پیشرفت‌های دیگری نیز نسبت به مدل قبلی در آن ارائه شده است. اپتیموس نسل 2 در تمام انگشتان خود دارای حس لامسه بوده و بسیار سریع‌تر و سبک‌تر از مدل قبلی خود شده است. بر اساس اعلام تسلا، ربات انسان نمای جدید این شرکت حدود 30 درصد سریع‌تر از قبل حرکت می‌کند و 9 ماه پس از رونمایی از مدل اول Optimus وارد بازار می‌شود.

ویژگی های ربات انسان نمای تسلا اپتیموس Gen 2

تسلا اپتیموس Gen 2

عملکرد و قابلیت‌های استقامتی ربات انسان نمای جدید تسلا همچنان مانند مدل قبلی به قوت خود باقی مانده است. دست‌های جدید این ربات انسان نما، 11 درجه آزادی برای جابه‌جایی بهتر اجسام حساس و ظریف دارد. همچنین گردن اپتیموس Gen 2 دو درجه آزادی بیشتر برای حرکات بهتر سر خواهد داشت و حسگرهای لمسی روی تمام انگشتان وجود دارد. همچنین بخش‌های مفصلی انگشت پای این ربات شبیه به پای انسان طراحی شده است.

پیشرفت‌های مختلفی که در Optimus Gen 2 به‌وجود آمده باعث شده ویژگی‌ها و ظاهر انسانی‌تری پیدا کند و می‌توانید از آن برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها استفاده کنید. علاوه بر این، عملکرد هوش مصنوعی این ربات نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. ربات انسان نمای جدید تسلا دارای محرک‌ها و حسگرهایی با مدارهای مجتمع بوده و 10 کیلوگرم نسبت به قبل سبک‌تر شده است. مجموع این ویژگی‌ها موجب شده تعادل و کنترل بهتری در کل بدن این ربات مشاهده کنیم.

ویدیوی حرکات شگفت‌انگیز Optimus Gen 2

تسلا بهبودهای کنترل وضعیت بدن اپتیموس Gen 2 را با یک ویدیوی جذاب و شگفت‌انگیز به نمایش گذاشته است. در این ویدیو شاهد حرکت این ربات انسان نما در مرکز تسلا و در کنار پیکاپ‌های مدرن سایبرتراک هستیم و همچنین شیرین‌کاری‌ها، حرکات ورزشی و رقصیدن نسل دوم اپتیموس را می‌بینیم. همچنین با سنسورهای جدیدی که در انگشتان این ربات تعبیه شده، حالا اپیتموس Gen 2 می‌تواند حتی تخم مرغ‌ها را با انگشت خود بلند کند و آن را درون یک ظرف قرار دهد.

تاکنون تسلا اطلاعات رسمی درباره تاریخ عرضه و قیمت Optimus Gen 2 ارائه نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*