دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۷ پرو مکس

دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی، ستاره درخشان آیفون ۱۷ پرو مکس اپل

گزارش‌ها نشان می‌دهند اپل می‌خواهد یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی را به آیفون ۱۷ پرو مکس – iPhone 17 Pro Max اضافه کند. این خبر خوبی برای علاقه‌مندان به عکاسی خیابانی و پرتره است.

چندین ماه است که گوشی‌های سری آیفون ۱۵ اپل روانه بازار شده‌اند و حالا شایعاتی از نسل آینده آن‌ها، خانواده آیفون ۱۶ در صدر اخبار مربوط به محصولات اپل قرار گرفته است. اما جالب است که از همین حالا در مورد گوشی‌های دو سال آینده اپل هم صحبت می‌شود. ما در مورد گوشی‌های سری آیفون ۱۷ می‌گوییم.

بیشتر بخوانید:

اولین تراشه ۲ نانومتری جهان، پیشکش TSMC به آیفون ۱۷ پرو است

یکی از تحلیلگران دنیای موبایل به‌نام «جف پو»، با زیر نظر گرفتن زنجیره تأمین قطعات اپل متوجه شده که گوشی آیفون ۱۷ پرو مکس قرار است به یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی تجهیز شود؛ مدلی که برای استفاده با هدست Vision Pro اپل به‌خوبی بهینه‌سازی خواهد شد. گرچه او جزئیاتی در مورد این بهینه‌سازی‌ها را ارائه نکرده است. دو مدل iPhone 15 Pro / 15 Pro Max بعد از دریافت بروزرسانی iOS 17.2، قادر به ضبط ویدیوهای فضایی با عمق سه‌بعدی برای پخش در هدست Vision Pro خواهند بود. این بهینه‌سازی‌ها می‌تواند چنین چیزهایی باشد.

آیفون ۱۷ پرو مکس، اولین گوشی اپل با دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی

دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی آیفون ۱۷ پرو مکس

در حال حاضر انتظارها بر این است که یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی به سری آیفون ۱۶ پرو اضافه شود. و با توجه به اینکه سری آیفون ۱۵ پرو در حال حاضر از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردارند، در نتیجه اپل با افزودن یک سنسور دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی به دو نسل بعد، برای نخستین بار در تاریخ گوشی‌سازی خود محصولی با دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی را روانه بازار خواهد کرد.

البته هیچ چیز قطعی نیست. دو سال تا عرضه سری آیفون ۱۷ به بازار باقی مانده که زمان کمی نیست. حتی اگر این گزارش واقعی باشد، ممکن است در طول این مدت طولانی اتفاقات زیادی رخ دهد و تغییراتی در برنامه اپل به‌وجود بیاید. پس فعلا زود است که بخواهیم با قطعیت در مورد چنین خبرهایی صحبت کنیم. به‌نظر شما چنین چیزی ممکن است؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*