درگ تسلا سایبرتراک

درگ تسلا سایبرتراک و فورد رپتور R؛ غول برقی ایلان ماسک در برابر هیولا وی V8 سوپرشارژ + ویدیو

درگ تسلا سایبرتراک و فورد رپتور R را تماشا کنید. آیا پیکاپ برقی Tesla Cybertruck می‌تواند در برابر قدرتمندترین پیکاپ بنزینی بازار به پیروز برسد؟

تسلا برای نشان دادن برتری‌های پیکاپ سایبرتراک از تست‌های درگ استفاده می‌کند. این پیکاپ غول‌پیکر برقی پس از این‌که توانست در تست درگ در مقابل جی ام سی هامر EV و لامبورگینی اوروس به پیروزی برسد، اکنون به رقابت با فورد رپتور R پرداخته است؛ اما آیا غول برقی ایلان ماسک در برابر قدرتمندترین پیکاپ بنزینی بازار حرفی برای گفتن دارد؟ در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به این پرسش پاسخ خواهیم داد.

ویدیو درگ تسلا سایبرتراک و فورد رپتور R

فورد F150 رپتور R پس از این‌که تولید رم TRX به پایان رسید، توانست لقب قدرتمندترین پیکاپ بنزینی بازار را از آن خود کند. این پیکاپ فورد به یک پیشرانه 5.2 لیتری V8 سوپرشارژ شلبی GT500 مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 700 اسب بخار و گشتاور 870 نیوتن‌متر را به تولید برساند. این پیکاپ که قیمت آن بیش از 100 هزار دلار است، حدود 2.7 تن وزن دارد و می‌تواند ظرف مدت 3.7 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

درگ تسلا سایبرتراک

سایبربیست به‌عنوان نسخه پرچمدار سایبرتراک در طرف دیگر این رقابت حضور دارد که از سه پیشرانه برقی بهره می‌برد. قوای محرکه این پیکاپ برقی در مجموع قدرتی برابر با 845 اسب بخار و گشتاور 930 نیوتن‌متر را به‌همراه دارند. با وجود این‌که وزن تسلا به یش از 3 تن می‌رسد، اما با گشتاور فوری پیشرانه‌های برقی خود می‌تواند ظرف مدت 2.6 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

درگ تسلا سایبرتراک

پیشرانه‌های قدرتمند سایبرتراک تیپ سایبربیست باعث شدند تا این پیکاپ برقی بتواند در درگ اول به آسانی فورد رپتور R را شکست دهد. در درگ دوم نیز تسلا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست با ثبت زمان 11.2 ثانیه به پیروزی برسد. این در حالی است که فورد رپتور همانند هامر EV این درگ را با 14.4 ثانیه به پایان رسانده بود که نشان می‌دهد تسلا سایبرتراک حدود 1.2 ثانیه سریع‌تر است.

درگ تسلا سایبرتراک

سایبرتراک تیپ سایبربیست در مسابقات رولینگ نیز به آسانی فورد رپتور R را شکست داد. البته در ویدیوی منتشر شده شاهد انجام مسابقه 100 متری جدیدی بودیم؛ جایی که سایبرتراک روی مسیر خاکی و فورد رپتور روی مسیر آسفالت با یکدیگر به رقابت پرداختند. هرچند در مسابقه اول سایبرتراک پیروز شد، اما رپتور R در مسابقه دوم توانست تسلا سایبرتراک را شکست دهد. البته این برتری ادامه‌دار نبود؛ چرا که تسلا در مسابقه سوم توانست بار دیگر به پیروزی برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*