دانلود ویدیو یوتیوب در اندروید

بهترین ترفندهای دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید

اگر به دنبال راهی می‌گردید تا ویدیوهای مهم و ضروریی که در یوتیوب می‌بینید را دانلود کنید، چاره کار شما پیش ماست. با آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید همراه گجت نیوز باشید.

پلتفرم محبوب یوتیوب بیش از چند میلیون کاربر فعال دارد که عده‌ای از آنان با ساخت ویدیوهای متنوع و آموزشی در حال کسب درآمد در این برنامه هستند. یوتیوب برای این که شما به این پلتفرم بازگردید و دوباره ویدیو‌‌‌های مورد علاقتان را ببینید، امکان دانلود ویدیو بدون داشتن حساب پریمیوم را نمی‌دهد اما در ادامه این مطلب، ما به روش‌های دانلود ویدیو از یوتیوب در سیستم عامل اندروید اشاره خواهیم کرد. با ما همراه بمانید.

 نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید بدون اپلیکیشن

یکی از مرسوم‌ترین و راحت‌ترین روش‌های برای دانلود ویدیو از یوتیوب در اندروید استفاده از وب‌سایت‌های مخصوص دانلود است که در ادامه به معرفی چند مورد از معتبرترین وب‌سایت‌ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب خواهیم پرداخت. خوشبختانه این روش قابل اجرا روی تمامی سیستم عامل‌ها از جمله سیستم عامل اندروید است و فضای داخلی گوشی شما را اشغال نمی‌کند. نقطه قوت بعدی این برنامه‌ها، راحتی استفاده و سرعت بالای آن‌ها است. البته برخی از این وبسایت‌ها فیلتر شده‌اند و برای دسترسی به آن‌ها، به برنامه‌های تغییر آی پی نیاز است.

دانلود از یوتیوب اندروید

 وب‌سایت GiveFastLink.com

خوشبختانه برای استفاده از این وب‌سایت نیازی به ساختن حساب کاربری ندارید و به راحتی می‌توانید هر ویدیویی که می‌خواهید را در فرمت‌های مختلف دانلود کنیم. تنها لازم است که لینک ویدیوی موردنظرخود را در یوتیوب کپی کنید ( روی آیکون کپی در نوار زیر ویدیو کلیک کنید) سپس روی گزینه جای‌گذاری لینک در بالای صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد فرمت و کیفیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و روی دانلود ضربه بزنید.

  وب‌سایت Y2Mate

کاربران اندروید، آی و اس و حتی ویندوز می‌توانند ویدیوهای خود را از طریق وب‌سایت Y2Mate بدون ثبت نام و حساب کاربری دانلود نمایند.

  • تنها کاری که لازم است انجام دهید، این است که لینک ویدیو را در یوتیوب کپی کرده کنید؛ وارد وب‌سایت شوید و در کادر مشخص جای‌گذاری نمایید.
  • سپس فرمت مورد نظر خود ( صوتی، تصویری) و کیفیت ویدیو یا فایل صوتی را انتخاب کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید.

 وب‌سایت QDownloader

با استفاده از برنامه QDownloader  می‌توانید در عرض چند دقیقه هر ویدیویی که می‌خواهید را از یوتیوب دانلود کنید. در قدم اول باید وارد یوتیوب شوید و لینک ویدیوی مورد نظر خود را کپی کنید. سپس وارد مروگر گوشی هوشمند خود شوید و وب‌سایت QDownloader را باز کنید، لینک کپی شده را در کادر بالای صفحه جای‌گذاری کنید. در قدم بعد از بخش پایین کادر انتخاب کنید که می‌خواهید فایل شما با چه فرمتی باشد؛ سپس کیفیت موردنظر را انتخاب کرده و روی گزینه دانلود کلیک کنید.

همچنین می‌توانید از وب‌سایت‌های Ddownr و Savefrom برای دانلود ویدیوهای خود از یوتیوب استفاده نمایید. این وب‌سایت‌ها معتبر بوده و تمامی کاربران اندرویدی می‌توانند از آن استفاده نمایند.

نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از نرم افزار

یکی از امن‌ترین روش‌ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب استفاده از برنامه‌های مخصوص دانلود است که ما در این بخش قصد داریم چند تا از معتبرترین اپلیکیشن‌ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب را معرفی کنیم. البته با استفاده از این روش ممکن است کمی از فضای داخلی گوشی شما اشغال شود؛ اما کار شما را کمی راحت‌تر خواهد کرد. به این خاطر که دیگر نیاز نیست برای هر بار دانلود وارد مرورگر شوید آدرس وب‌سایت‌های مخصوص را سرچ کنید و بعد ویدیو را دانلود کنید. تنها با یک بار دانلود برنامه می‌توانید همیشه به آن دسترسی داشته باشید.

 برنامه Tubemate

آموزش دانلود از یوتیوب اندروید

با استفاده از برنامه Tubemate می‌توانید ویدیوهای یوتیوب را در اندروید دانلود کنید و هر زمان که خواستید به ویدیو دانلود شده مراجعه نمایید. متاسفاده این اپلیکشین در گوگل پلی استور موجود نیست و برای دانلود آن باید به وب‌سایت رسمی آن مراجعه نمایید. پس از اتمام مراحل دانلود، وارد برنامه شده و لینک ویدیویی که از قبل در یوتیوب کپی کرده‌اید را در کادر جستجو وارد کنید. سپس روی گزینه سبز رنگ کنار صفحه کلیک کنید تا دانلود آغاز شود. به همین راحتی می‌توانید ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید.

برنامه Videoder

برنامه Videoder مناسب تمامی کاربران اندرویدی است و ساز و کار بسیار راحتی دارد. متاسفانه این نرم افزار نیز در گوگل پلی وجود ندارد و شما باید وارد مرورگر خود شوید و به وب‌سایت رسمی آن بروید.

دانلود از یوتیوب اندروید

  • پس از ورود به سایت برنامه را به صورت مستقیم دانلود نمایید؛ در مرحله بعد وارد برنامه یوتیوب شوید روی گزینه اشتراک‌گذاری در نوار پایین ویدیو کلیک کنید. برنامه Videoder را از بین لیست برنامه‌ها انتخاب کرده و منتظر بمانید تا صفحه‌ای برای شما باز شود.
  • در صفحه جدید از شما خواسته می‌شود تا نام و محل ذخیره را برای ویدیو خود انتخاب کنید. اکنون روی شروع گزینه « شروع دانلود» کلیک کنید و منتظر بمانید تا مراحل دانلود با موفقیت و به طور کامل تمام شود.
  • اکنون به محل ذخیره‌ای که انتخاب کرده‌اید بروید و از دیدن ویدیو دانلود شده لذت ببرید.

دانلود ویدیو از یوتیوب با استفاده از ربات تلگرام

یکی از آسان‌ترین و بی‌دردسرترین روش‌ها برای دانلود ویدیو از یوتیوب، استفاده از ربات‌های مخصوص دانلود در تلگرام است. تنها با استفاده از یک ربات دانلود می‌توانید در عرض چند دقیقه ویدییوهای خود را از یوتیوب دانلود کنید و از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

ربات دانلود از یوتیوب اندروید

ربات youtibot

خبر خوب این است که با استفاده از ربات‌های تلگرام نه تنها کاربران اندرویدی بلکه کاربران آی او اس نیز می‌توانند ویدیوهای خود را از یوتیوب دانلود نمایند. وارد تلگرام خود شوید سپس آیدی ربات دانلود youtibot را جستجو کنید و وارد ربات شوید. سپس از بخش پایین صفحه « شروع» یا همان استارت را برنید. در قدم بعد لینک ویدیویی که مدنظرتان است را کپی کنید و در ربات دانلود تایپ کنید و روی گزینه ارسال ضربه بزنید.

پس از چند لحظه برای شما فایل دانلود با دو کیفیت متفاوت ارسال می‌شود و شما می‌توانید روی فایل ارسال شده کلیک کنید تا دانلود آن آغاز شود. در آخر می‌توانید روی سه نقظه کنار ویدیو کلیک کنید و آن را در گوشی خود ذخیره کنید.

ربات YproloaderBot

با استفاده از ربات YproloaderBot می‌توانید هر ویدیویی که می‌خواهید از یوتیوب دانلود کنید. ابتدا وارد یوتیوب شوید و لینک ویدیو مورد نظر خود را کپی کنید. سپس وارد ربات دانلود در تلگرام شوید و لینک کپی شده را در ربات ارسال کنید پس از چند لحظه برای شما فایلی ارسال می‌شود که می‌توانید کیفیت مورد نظرتان را انتخاب کنید. پس از انتخاب کیفیت برای شما فایل دانلود ارسال خواهد شد.

اکنون می‌توانید ویدیو خود را در تلگرام تماشا کنید؛ در صورتی که قصد دارید ویدیو را در فضای داخلی گوشی ذخیره کنید روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و گزینه ذخیره در گالری/ دانلود را انتخاب کنید.

اکنون تمامی کاربران اندرویدی می‌توانند بدون خرید اشتراک و اککات پریمیوم یوتیوب با استفاده از یکی از روش‌های بالا ویدیوهای مورد علاقه و ضروری‌ خود را از یوتیوب دانلود کنند. شما از کدام روش برای دانلود ویدیوهای یوتیوب در اندروید استفاده می‌کنید؟ در بخش نظرات برای ما و کاربران گجت نیوز بنویسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*