رندرهای سامسونگ گلکسی A55

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A55 با پردازنده اگزینوس 1480 در گیک‌بنچ لو رفت

مشخصات فنی سامسونگ گلکسی A55 به‌لطف بنچمارک گیک‌بنچ لو رفت. این گوشی به چیپست مدرن اگزینوس ۱۴۸۰ با پردازشگر گرافیکی AMD مجهز می‌شود.

مدتیست که گوشی سامسونگ گلکسی A55 در دست توسعه است. محصولی که ما متوجه تجهیز آن به چیپست Exynos S5E8845 شده‌ایم که به اعتقاد بسیاری این شماره مدل مربوط به تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ خواهد بود. چرا که تراشه‌های اگزینوس ۱۳۸۰ و ۱۲۸۰ قدرت‌بخش گلکسی A54 و A53 هم شماره مدل‌های مشابه‌ای با این مدل داشتند.

حالا این پردازنده جدید سامسونگ در وب‌سایت بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده که نشان می‌دهد غول کره‌ای در حال توسعه آن است. این نتایج می‌تواند متعلق به پردازنده اگزینوس ۱۴۸۰ زیر قاب گوشی گلکسی ای ۵۵ باشد.

حضور اگزینوس ۱۴۸۰ زیر قاب سامسونگ گلکسی A55

این گوشی با پردانده جدیدش موفق به کسب ۱،۱۸۰ امتیاز در آزمون تک هسته‌ای و ۳،۵۳۶ امتیاز در آزمون چند هسته‌ای گیک‌بنچ شده است. وقتی این نتایج را به‌خصوص در آزمون عملکرد چند هسته‌ای CPU با گلکسی ای ۵۴ مقایسه می‌کنیم (که ۱،۱۰۸ و ۲،۷۹۷ امتیاز گرفته بود)، کفه ترازو به‌طرف مدل جدیدتر شدیدا سنگینی می‌کند.

پیرو گزارش‌های قبلی، چیپست Exynos 1480 به پردازنده ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۷۵ گیگاهرتزی مجهز است و یک پردازشگر گرافیکی به‌نام Xclipse 530 مبتنی بر معماری RDNA2 شرکت AMD هم آن را همراهی می‌کند. این GPU می‌تواند توان به‌مراتب بالاتری نسبت به GPU چیپست‌های گذشته اگزینوس داشته باشد و قابلیت رهگیری پرتو را به بازی‌ها بیاورد تا حس و حال کنسولی به آن‌ها ببخشد.

رندرهای سامسونگ گلکسی A55

رندر منتسب به Samsung Galaxy A55

آنطور که از رندرهای گلکسی ای ۵۵ سامسونگ مشخص است، این محصول طراحی مشابهی با نسل قبلی دارد، ولی وقتی به آن‌ها دقت بیشتری کنید متوجه تفاوت‌ها می‌شوید. بزرگ‌ترین تفاوت آن، فریم مسطح دور نمایشگر است که ظاهرا جنس پلاستیکی نسل قبلی، جای خودش را در این مدل به یک فریم فلزی مستحکم‌تر داده تا در دست گرفتن گوشی حس خوشایندتری را به شما بدهد.

سامسونگ گلکسی A55 به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش فوق سریع ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. دوربین اصلی این گوشی ۵۰ مگاپیکسلی بوده و با توان ۲۵ واتی به‌سرعت شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*