استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و نصب اپلیکیشن

آموزش استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و حتی نصب اپلیکیشن

اگر مایل نیستید در شبکه اجتماعی تیک تاک – TikTok اکانت داشته باشید، می‌توانید بدون ثبت نام و حتی نصب برنامه از تماشای ویدیو در آن لذت ببرید.

همانطور که می‌دانید تیک تاک یک شبکه اجتماعی محبوب با میلیون‌ها ویدیوی جذاب و سرگرم کننده است. فرقی نمی‌کند که شما به ورزش، ماشین، ویدیوهای فان، اخبار یا حیوانات خانگی علاقه داشته باشید، در این برنامه هر ویدیویی که باب سلیقه شما باشد، وجود دارد. با این حال اگر شما این برنامه را در گوشی خود ندارید و حتی قصد ندارید که آن را نصب کنید، می‌توانید بدون ثبت نام و حتی نصب اپلیکیشن ویدیوهای خلق شده توسط کاربران را تماشا کنید.

استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و نصب اپلیکیشن

پس اگر مایل نیستید که در پلتفرم رسانه اجتماعی دیگری مثل شبکه اجتماعی TikTok حساب کاربری داشته باشید، در اینجا به شما آموزش می‌دهیم که چگونه بدون ایجاد حساب کاربری و حتی نصب اپلیکیشن از تیک تاک استفاده کنید.

۱- استفاده از سایت TikTok در کامپیوتر

استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و نصب اپلیکیشن

شما می‌توانید از طریق مرورگر کامپیوتر خود وارد وب سایت تیک تاک شوید و بدون ثبت نام در آن ویدیوهای زیادی را تماشا کنید و لذت ببرید. در این روش هیچ محدودیتی برای تماشای ویدیوها نخواهید داشت، فقط هر از گاهی یک پیام برای ثبت نام در تیک تاک ظاهر می‌شود که می‌توانید آن را ببندید و به تماشای ویدیو ادامه دهید.

۲- استفاده از نسخه‌ی موبایل سایت تیک تاک

اگر می‌خواهید که ویدیوهای تیک تاک را بدون نصب اپلیکیشن‌ آن در گوشی خود تماشا کنید، می‌توانید از نسخه‌ی موبایل سایت تیک تاک استفاده کنید.

اگر تیک تاک را در مرورگر گوشی خود باز کنید، وارد صفحه‌ی For You خواهید شد. در این قسمت یک پیام درخواست روی صفحه ظاهر می‌شود و از شما می‌خواهد برنامه TikTok Lite یا برنامه اصلی TikTok را دانلود کنید. در این جا باید Not now را انتخاب کنید و مشغول تماشای ویدیو شوید. این پیام هر از گاهی روی صفحه ظاهر می‌شود که به این صورت می‌توانید آن را رد کنید.

برخلاف نسخه‌ی دسکتاپی در این روش محدودیت‌هایی وجود دارد، به طور مثال نمی‌توانید تاریخچه پست های اکانت مورد نظر را ببینید. در نوار Discover نسخه‌ی موبایل سایت تیک تاک می‌توانید آهنگ و هشتگ‌های ترند و پرطرفدار را پیدا کنید. رابط کاربری نسخه‌ی موبایل در مقایسه با نسخه‌ی دسکتاپی آن به برنامه اصلی تیک تاک شبیه‌تر است.

۳- استفاده از برنامه‌های متفرقه نمایش‌دهنده TikTok

استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و نصب اپلیکیشن

اگر نمی‌خواهید ویدیوهایی که در تیک تاک تماشا می‌کنید از طریق این پلتفرم ردیابی شوند، از یک برنامه متفرقه برای این کار استفاده کنید. برنامه Urlebird یک برنامه محبوب برای تماشای ویدیوهای تیک تاک است که از طریق آن می‌توانید نام کاربران و هشتگ‌ها را هم جستجو کنید.

برای گوش کردن آهنگ‌های پرطرفدار و معروف در این پلتفرم می‌توانید روی زبانه Music ضربه بزنید و با رفتن به زبانه Downloader هم می‌توانید ویدیوهای تیک تاک را دانلود کنید. لزوما همه‌ی محتواهایی که معروف می‌شوند، محبوب نیستند و حتی برخی از آن‌ها می‌توانند محتوای بدرد نخوری هم باشند. این وب سایت پر از تبلیغات بی‌کیفیت است و عملکرد آن همیشه چیزی که انتظارش را دارید نیست.

آیا بدون داشتن حساب کاربری می‌توان از تیک تاک استفاده کرد؟

کاربران برای استفاده از برنامه تیک تاک نیازی به ثبت نام و ایجاد حساب کاری ندارد، این موضوع در رابطه با برنامه TikTok Lite هم صدق می‌کند. برای تماشای ویدیوهای تیک تاک فقط باید برنامه TikTok را نصب کنید. نسخه‌ی معمولی این شبکه اجتماعی به شما امکان انتخاب تنظیمات شخصی‌تان را هم می‌دهد.

استفاده از TikTok بدون نصب اپلیکیشن

محدودیت‌های استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و نصب برنامه

استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و نصب برنامه مزایای خاصی دارد. برای مثال شما می‌توانید بدون به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی خود از تماشای ویدیو و محتوای آن لذت ببرید، در این صورت حتی نوتیفیکیشن و پیامی هم در این برنامه دریافت نمی‌کنید و بدون هیچ مزاحمتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

بدون داشتن حساب کاربری حتی می‌توانید به صورت ناشناس پروفایل کاربران تیک تاک را بررسی کنید. بنابراین اگر نمی‌خواهید که کاربران بفهمند شما پروفایل‌شان را چک کرده‌اید، نباید هیچ حساب کاربری در این پلتفرم داشته باشید. با این حال، استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام مناسب همه‌ی افراد نیست، زیرا با محدودیت‌های خاصی همراه است. این محدودیت‌ها عبارتند از:

  • بدون داشتن حساب کاربری نمی‌توانید ویدیوی کسی را لایک کنید و برای آن کامنت بگذارید. بنابراین نمی‌توانید صفحه کسی را هم دنبال کنید.
  • اگر حساب کاربری نداشته باشید، نمی‌توانید تاریخچه‌ پست‌ها را ببینید، از این رو تماشای مجدد ویدیوهایی که دوست دارید، دشوار می‌شود.
  • بدون ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در تیک تاک، نمی‌توانید ویدیوهای لایو (زنده) را تماشا کنید. قبل از اینکه برنامه از شما درخواست ایجاد حساب کاربری کند، فقط ۲۰ ثانیه از ویدیوی لایو را می‌توانید مشاهده کنید.
  • بدون داشتن حساب کاربری نمی‌توانید صفحه‌ For You تیک تاک را مطابق سلیقه خود شخصی‌سازی کنید.

هشدار: بهتر است بدانید که استفاده سایت یا برنامه تیک تاک بدون داشتن حساب کاربری، کاملا ناشناس و مخفیانه نخواهد بود. TikTok حتی بدون داشتن حساب کاربری هم شما را ردیابی می‌کند. بنابراین توصیه می‌کنیم که پس از هر بار استفاده، کش برنامه و کوکی‌ها را پاک کنید.

استفاده از تیک تاک بدون ثبت نام و ایجاد حساب کاربری به شما اجازه تعامل در این پلفترم را نمی‌‌دهد. با این روش فقط می‌توانید یک تجربه کاملا منفعلی را در این پلتفرم داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*