هونگچی HS5

تست مقاومت متفاوت خودرو هونگچی HS5 را در این ویدیوی جذاب ببینید

هونگچی HS5 که به‌عنوان یک شاسی بلند لوکس چینی شناخته می‌شود، اخیرا یک تست مقاومت متفاوت را پشت سر گذاشت. در ادامه می‌توانید ویدیوی جذاب تست مقاومت Hongqi HS5 را تماشا کنید.

خودروسازان پیش از عرضه محصولات خود باید روی آنها تست‌های متعددی را انجام دهند تا سطح ایمنی و کیفیت این خودروها مشخص شود. اما به‌تازگی ویدیویی در صفحه‌های مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد خودرو هونگچی HS5 به‌عنوان شاسی بلند لوکس چینی یک تست مقاومت متفاوت را پشت سر گذاشته است. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز می‌توانید ویدیوی تست مقاومت Hongqi HS5 را مشاهده کنید.

ویدیوی تست مقاومت هونگچی HS5

طبق ویدیو منتشر شده، در این تست یک گوی آتشین بزرگ به نمای کناری هونگچی HS5 برخورد کرد که البته این شاسی بلند لوکس چینی نیز مقاومت خوبی نشان می‌دهد. در واقع طی این برخورد هرچند درها با آسیب‌دیدگی زیادی مواجه شدند، اما خودرو کماکان قادر به حرکت است. همچنین ایربگ‌های ایمنی جانبی به موقع فعال شدند تا از سرنشینان محافظت کنند.

هونگچی HS5

در ادامه هونگچی HS5 پس از عبور از یک میدان انفجاری با دو دیوار آجری بزرگ برخورد می‌کند. پس از آن نیز یک هاچ بک کوچک روی سقف این شاسی بلند لوکس چینی فرود می‌آید. با وجود چنین آزمایشات عجیبی، هونگچی عملکرد مناسبی را نشان داد که از کیفیت و ایمنی بالای آن حکایت دارد.

هونگچی HS5

گفتنی است شرکت هونگچی همواره محصولات خود را با استقامت بسیار بالایی تولید می‌کند و به همین دلیل محصولات این خودروساز در چین به سرسخت بودن نیز معروف هستند. علاوه بر این، محصولات Hongqi مورد استفاده دولت‌مردان چینی نیز قرار می‌گیرند؛ برای مثال شی جین پینگ به‌عنوان رهبر چین از نسخه زرهی هونگچی N701 لیموزین استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*