گوگل ارث اندروید

آموزش نصب و استفاده از گوگل ارث در اندروید

با استفاده از برنامه گوگل ارث در اندروید به دور دنیا سفر کنید و از کشف مکان‌های ناشناخته روی کره زمین لذت ببرید. شرکت گوگل با عرضه برنامه Google Earth اندروید به کاربران گوشی‌های هوشمند این امکان را داد تا به صورت مجازی و با دیدن عکس‌های سه بعدی و ماهواره‌ای  تصویر واضح‌تری از سیاره‌ای که روی آن زندگی می‌کنند داشته باشند.

برنامه گوگل ارث به شما این امکان را می‌دهد که موقعیت جغرافیایی خود و یا هر منطقه‌ای را که می‌خواهید روی زمین مشاهده کنید. با دانلود این برنامه شما می‌توانید از از دیدن کامل‌ترین کالکشن دریاها، اقیانوس‌ها، کوه و جنگل‌ها لذت ببرید؛ چرا که اکنون این برنامه حدود 98 درصد از زمین را تحت پوشش قرار داده است.

گوگل ارث اندروید آموزش

خوشبختانه نسخه موبایلی این برنامه برای سیستم عامل اندروید و آی او اس در دسترس است. هم اکنون تمامی کاربران می‌توانند با استفاده از روش‌های زیر از این برنامه جذاب در گوشی اندرویدی خود استفاده نمایند. با این آموزش همراه گجت نیوز باشید.

نحوه دانلود و نصب برنامه گوگل ارث در اندروید

همان‌طور که در بخش بالا گفتیم نسخه موبایلی برنامه گوگل ارث google earth برای کاربران اندرویدی در دسترس است. با دانلود این برنامه هر زمان که بخواهید می‌توانید موقعیت جغرافیایی شهرها، کشور‌ها، کوچه و خیابان‌ها و حتی فروشگاه‌ها و مکان‌های مختلف شهر خود یا هر کجا از دنیا را که می‌خواهید مشاهده کنید.

برای دانلود و نصب برنامه گوگل ارث google earth در گوشی‌های اندرویدی مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید. به جای طی کردن این مراحل، می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دریافت کنید:

  • ابتدا وارد برنامه گوگل پلی استور شوید.
  • در کادر جستجو google earth را سرچ کنید.
  • سپس روی گزینه « نصب کردن» ضربه بزنید تا دانلود برنامه آغاز شود.
  • پس از اتمام مراحل دانلود و نصب وارد برنامه گوگل ارث شوید.
  • چند لحظه منتظر بمانید تا برنامه لود شود.
  • سپس می‌توانید روی گزینه دایره شکل آبی در پایین صفحه ضربه بزنید و از امکانات و ویژگی‌های جذاب نرم افزار گوگل ارث google earth مطلع شوید.
  • در صورتی که تمایلی به خواندن توضیحات اولیه در برنامه ندارید می‌توانید روی گزینه «رد کردن» در بالای صفحه ضربه بزنید و وارد صفحه اصلی برنامه شوید.
  • در صفحه اصلی چند آیکون مشاهده خواهید کرد؛ به عنوان مثال می‌توانید روی آیکون ذره‌بین کلیک کنید و نام هر منطقه یا مکانی را که می‌خواهید در آن تایپ کنید. سپس برنامه شما را به آن منطقه خواهد برد و اطلاعات مربوط به آن را به شما ارائه خواهد داد.
  • برای مثال می‌توانید لوس آنجلس را تایپ کنید؛ سپس برای شما پنجره‌ کک کوچکی در پایین صفحه باز خواهد شد. پنجره را به سمت بالا بکشید تا اطلاعات آن منطقه برای شما نشان داده شود.
  • برای اینکه بتوانید عکس‌های ماهواره‌ای مناطق توریستی، گردشگری، برج‌ها و ساختمان‌های قدیمی را ببینید باید روی آیکون چرخ‌دنده ضربه بزنید.
  • برنامه google earth اندروید به شما این امکان را می‌دهد که از مکان‌های جذابی که می‌بینید عکاسی کنید و در گوگل ارث ثبت کنید. تنها لازم است روی آیکون دوربین کلیک کنید.
  • اگر قصد دارید تا برنامه گوگل ارث اندروید به صورت رندوم شما را به محیط/منطقه‌ای جذاب ببرد، بهتر است که روی آیکون مربع در بالای صفحه کلیک کنید.

برنامه گوگل ارث اندروید

اگر پس از گشت و گذار با گوگل ارث google earth قصد داشتید دوباره روی نقشه به موقعیت مکانی خودتان بازگردید روی نماد سه نقطه در بالای صفحه سمت راست ضربه بزنید و « لوکیشن من» my location کلیک کنید تا موقعیت مکانی شما تشخیص داده شود.

همچنین می‌توانید روی گزینه اشتراک‌گذاری کلیک کنید و دوستانتان را برای مشاهده مکان‌های دیدنی به اپلیکیشن گوگل ارث google earth دعوت کنید.

همچنین می‌توانید روی نماد آدمک در پایین صفحه سمت چپ کلیک کنید تا خیابان/ محله مورد نظرتان به شکل سه‌بعدی به نمایش گذاشته شود، این ویژگی در پیاده‌روی به شما کمک خواهد کرد.

از سوی دیگر اگر جهت خاصی مدنظرتان است می‌توانید روی نماد جهت‌یاب که زیر آدمک قرار دارد ضربه بزنید.

البته برخی از ویژگی‌های برنامه در سمت چپ تصویر مخفی شده‌اند؛ برای مشاهده این ویژگی‌ها روی سه خط در بالای صفحه سمت چپ ضربه بزنید تا لیست آن‌ها باز شود.

  1. گزینه اول جستجو است که می‌توانید نام هر جایی که می‌خواهید در آن تایپ کنید تا نتیجه روی نقشه پیدا شود.
  2. گزینه دوم چرخ‌دنده است که با استفاده از آن می‌توانید به صورت شانسی به جاهای معروف سفر کنید.
  3. گزینه سوم « مکان‌های من» است که می‌توانید موقعیت مکانی هر کجا که می‌خواهید را در آن ذخیره کنید.
  4. گزینه چهارم به کاربران این امکان را می‌دهد که استایل نقشه خود را تغییر دهند. سه گزینه به شما نشان داده می‌شود که گزینه clean نقشه را بدون راه‌ها و خطوط اصلی و فرعی نشان می‌دهد. بخش Exploration نقشه را به همراه بزرگ‌راه‌ها نشان خواهد داد. گزینه everything نقشه‌ای کامل با همه جزییات ریز و درشت را به کاربران ارائه خواهد داد.
  5. گزینه پنجم بخش عکس‌ها در برنامه گوگل ارث google earth است.
  6. در آخر می‌توانید وارد بخش « تنظیمات» شوید و زبان برنامه، سرعت چرخش حول محور زمین، پاک کردن دیتا برنامه و … را تنظیم کنید.
  7. به خاطر داشته باشید که با پاک کردن دیتای برنامه تنظیماتی که روی برنامه اعمال کرده‌اید و موقعیت مکانی‌هایی که در آن ذخیره کردید همگی پاک خواهند شد.

نسخه وب برنامه Google Earth

نصب گوگل ارث اندروید

اگر حافظه داخلی گوشی اندرویدی شما پر شده است و نمی‌توانید برنامه گوگل ارث را روی آن نصب کنید، می‌توانید از نسخه تحت وب گوگل ارث استفاده نمایید. با استفاده از نسخه تحت وب برنامه نه تنها فضایی در گوشی شما اشغال نخواهد شد بلکه می‌توانید از امکانات برنامه گوگل ارث google earth به راحتی استفاده کنید و اطلاعات مورد نظر خود را به دست آورید.

بیشتر در مورد گوگل ارث اندروید بخوانید: مجموعه ۲۲ عکس از عجیب ترین تصاویر گوگل ارث

با استفاده از برنامه گوگل ارث می‌توانید به صورت مجازی ماجراجویی کنید و تجربه‌ای تازه داشته باشید. همچنین شما می‌توانید از اطلاعات، عکس‌ها و دیتای برنامه در تحقیقات علمی خود استفاده کنید. نظر خود را در مورد امکانات و اطلاعات ثبت شده در برنامه گوگل ارث google earth برای ما بنویسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*