آپدیت وان یو آی ۶ برای گلکسی‌M53 و F54

سامسونگ آپدیت وان یو آی ۶ را برای دو گوشی اقتصادی گلکسی M53 و F54 هم منتشر کرد

سامسونگ در اقدامی مثبت، آپدیت وان یو آی ۶ – One UI 6 را برای گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده گلکسی M53 و گلکسی ‌F54 خود منتشر کرد.

سامسونگ پیشتازانه به انتشار بروزرسانی نرم افزاری One UI 6.0 و اندروید ۱۴ برای محصولاتش ادامه می‌دهد. ظاهرا قرار هم نیست که از سرعت انتشار آپدیت‌هایش بکاهد. اکنون نوبت به دو گوشی اقتصادی گلکسی M53 و F54 رسیده تا آپدیت وان یو آی ۶ را دریافت کنند. کاربران هندی ظاهرا اولین نفراتی هستند که موفق به دریافت آن شده‌اند.

آپدیت وان یو آی ۶ برای گلکسی‌M53 و F54

آنطور که کاربران هندی می‌گویند، بروزرسانی جدید وان یو ای برای گوشی گلکسی ام ۵۳ حجم حدود ۲.۳۹ گیگابایتی دارد، شماره مدل M536BXXU4DWL2 را یدک می‌کشد و آپدیت امنیتی ماه نوامبر گوگل را هم در بر می‌گیرد.

در سمتی دیگر گوشی گلکسی اف ۵۴ هست که با شماره مدل E546BXXU3BWL1 و حامل پچ امنیتی ماه نوامبر به‌دست کاربران هندی این گوشی رسیده است. این بروزرسانی هم حجم ۲.۳۷ گیگابایتی دارد. بنابراین باید مطمئن شوید که اینترنت شما حجم کافی را برای دریافت آن دارد.

بروزرسانی One UI 6.0 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۴ است. تا امروز مدل‌های متعددی از گوشی‌های سامسونگ این آپدیت را دریافت کرده‌اند. حالا نوبت به محصولات اقتصادی‌تر و ارزان قیمت‌تر غول کره‌ای رسیده که طعم نیخه جدید اندروید را بچشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*