پاک کردن برنامه های گوگل پلی استور از راه دور

پلی استور به شما اجازه می‌دهد برنامه ها را از راه دور از روی گوشی‌تان پاک کنید

پلی استور گوگل از این پس به شما اجازه می‌دهد برنامه های روی گوشی، تبلت، تلویزیون و سیستم چندرسانه‌ای خودرو خود را از راه دور پاک کنید.

نسخه ۳۸.۸ فروشگاه اپلیکیشن پلی استور گوگل منتشر شده و حالا صاحب اندروید قابلیت بسیار جذاب پاک کردن از راه دور برنامه های متصل به یک اکانت را به آن اضافه کرده که می‌تواند برای خیلی از کاربران مفید باشد. این یعنی شما می‌توانید از کامپیوتر، خودرو، گوشی، تلویزیون یا ساعت هوشمند خود مستقیما اپلیکیشن‌های نصب شده روی دستگاه‌هایتان که از اکانت یکسان گوگل استفاده می‌کنند را مدیریت کنید.

با پلی استور برنامه های تمام دستگاه‌هایتان را از راه دور مدیریت کنید

تا پیش از این شما فقط می‌توانستید برنامه‌ها را از این طریق نصب کنید، اما اجازه پاک کردنشان را نداشتید. این قابلیت جدید به شما اجازه می‌دهد امکان حذف آن‌ها را هم داشته باشید. ضمن اینکه نسخه جدید پلی استور رابط کاربری جدیدی را هم دریافت کرده که به شما اجازه می‌دهد تمام اپلیکیشن‌های نصب شده را در فهرست‌های مدیریت‌پذیرتری کنار یکدیگر داشته باشید. به‌طور مثال شما می‌توانید آن‌ها را بر اساس حجم فایل، دستگاه و غیره مرتب‌سازی کنید.

این ویژگی بسیار مفیدی است. به‌خصوص اگر می‌خواهید اپلیکیشن‌های نصب شده روی سیستم عامل‌های Android TV و Android Auto و همینطور Wear OS را مرتب کنید. همانطور که می‌دانید رابط کاربری این سیستم عامل‌ها محدودیت بیشتری نسبت به سیستم عامل اندروید روی گوشی‌های هوشمند دارد و همین می‌توانست کاربران را به‌دردسر بیاندازد. اما حالا دیگر نیازی نیست مستقیما برنامه‌ها را از روی دیوایستان حذف کنید. فقط کافیست روی گوشی اندرویدی یا مرورگر وب کامپیوتر خود وارد فروشگاه پلی استور شده و اپلیکیشن‌های مورد نظر را از راه دور پاک کنید.

نسخه جدید Play Store گوگل هنوز در دسترس تمام کاربران قرار نگرفته است؛ بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا بتوانید ویژگی جدید و جذاب آن را دریافت کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*