بسته ویژه شب یلدا همراه اول

بسته ویژه شب یلدا همراه اول اعلام شد

بسته ویژه شب یلدا همراه اول اعلام شد. همراه اول به مناسبت شب یلدا 1402 برای تمام مشتریان خود یک بسته ترکیبی ویژه را در نظر گرفت.

اپراتور همراه اول به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا 1402 برای تمام مشتریان خود اعم از دائمی، اعتباری و انارستان یک بسته ترکیبی را در نظر گرفت. از ویژگی‌های اصلی بسته ترکیبی همراه اول به مناسبت شب یلدا می‌توان به مکالمه نامحدود درون شبکه به همراه یک گیگابایت اینترنت با قیمتی به‌صرفه اشاره کرد.

نحوه فعالسازی بسته ویژه شب یلدا همراه اول

در همین راستا تمام مشترکان اپراتور همراه اول از بامداد روز چهارشنبه 29 آذر 1402 تا ساعت 7 صبح روز جمعه 1 دی 1402 می‌توانند این بسته را فعال کند. ضمن این‌که مهلت استفاده از این بسته نیز از ساعت 20 روز پنجشنبه 30 آذر 1402 تا ساعت 8 صبح روز جمعه 1 دی 1402 خواهد بود. گفتنی است مشترکان در بازه زمانی تعیین شده فقط می‌توانند یک بار این بسته را خریداری کنند.

مشترکان دائمی و اعتباری می‌توانند این بسته ترکیبی را با قیمت 8 هزار تومان با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 67 مربع» فعال سازند.

همچنین مشترکان انارستان این اپراتور با پرداخت 5 هزار تومان و با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره 100 ستاره 667 مربع» قادر به خرید و فعال‌سازی این بسته خواهند بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*