گک GS3

خودرو گک GS3 به ایران می‌آید؛ وارداتی جدید بازار از برند با کیفیت چینی

خودرو گک GS3 به‌عنوان یک شاسی بلند چینی در راه ایران است. در ادامه با مشخصات و امکانات شاسی بلند وارداتی GAC GS3 آشنا خواهیم شد.

شرکت راسا موتور خاورمیانه مدتی قبل از تصمیم خود برای واردات دو محصول شرکت چینی گک GAC به ایران خبر داد و در همین راستا اکنون خبرها حاکی از آن است که فرایند بارگیری نخستین محموله از شاسی بلند چینی گک GS3 برای ارسال به ایران انجام شده تا به‌زودی شاهد حضور آن در ایران باشیم. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز قصد داریم شما را با مشخصات فنی و سطح امکانات شاسی بلند وارداتی گک جی اس 3 نسخه Emzoom آشنا کنیم.

مشخصات فنی گک GS3

گک GS3

گک GS3 نسخه Emzoom از لحاظ مشخصات فنی در سطح گک امپو قرار دارد. در واقع این شاسی بلند چینی به یک موتور 1.5 لیتر توربو 4 سیلندر با فناوری GDI و Air to water مجهز شده که می‌تواند قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتن‌متر را تولید کند. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه از نوع تر نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی گک جی اس 3

گک GS3

گک جی اس 3 از امکانات متعددی چون در صندوق برقی، شارژر وایرلس، سقف پانوراما با آفتاب‌گیر الکتریکی، دستگیره‌های در مخفی شونده، اتوپارک، رادار بین خطوط، محدودکننده هوشمند سرعت، رادار کمکی راننده در ترافیک (TJA)، نور بالای اتوماتیک، رادار تابلو خوان، رادار هشدار تصادف از جلو (FCW)، کروز کنترل هوشمند، دوربین 360 و ترمز اضطراری خودکار بهره می‌برد.

گک GS3

چنین امکاناتی گک جی اس 3 را به فول آپشن ترین خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی تبدیل خواهد کرد. ضمن این‌که گک GS3 همانند سایر خودروهای وارداتی از آپشن‌هایی چون کلاستر دیجیتالی، سیستم پایش باد تایرها، سیستم کمکی کنترل خودرو در سراشیبی و سربالایی، اتوهلد، ترمز پارک برقی، شش کیسه هوای ایمنی و رینگ 19 اینچی نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*