آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام با یک سورپرایز برای صاحبان کانال‌ها منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با امکانات ویژه‌ای برای کاربران عادی و صاحبان کانال‌ها به‌مناسبت جشن کریسمس ۲۰۲۴ منتشر شد که در ادامه با قابلیت‌های آن آشنا می‌شوید.

اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام به مناسبت جشن کریسمس ۲۰۲۴ منتشر شد که شامل قابلیت‌های جدیدی برای کاربران عادی، پریمیوم و صاحبان کانال‌ها است.

امکانات جدید تلگرام

به‌لطف این آپدیت جدید کاربران قادر به تنظیم پس زمینه، اموجی وضعیت و لوگو پروفایل کانال خود هستند، کاربران عادی می‌توانند پست‌های کانال‌ها را استوری کنند و چندین ویژگی جدید دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که در ادامه بیشتر با آن‌ها آشنا می‌شوید.

تغییر ظاهر کانال‌ها

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جدید این پیام‌رسان، اضافه شدن امکاناتی برای شخصی‌سازی ظاهری کانال‌ها است. مدیران کانال‌ها اکنون علاوه بر تغییر رنگ پیام‌ها، قادر به انتخاب لوگو و یک ترکیب رنگی برای پروفایل بوده و یک اموجی وضعیت و پس زمینه را نیز می‌توانند برای کانال خود انتخاب کنند. این اموجی متحرک می‌تواند یک آدم برفی، یک هات داگ و غیره باشد.

تغییر روی ظاهر کانال‌ها در آپدیت جدید تلگرام

بازنشر پست‌ها در استوری

کاربران تلگرام می‌توانند پست‌های محبوب یک کانال را در استوری خود بازنشر کنند. یک کپی از پیام مورد نظر در استوری شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید آن را در هر جای صفحه جابجا کنید و روی آن تغییرات ظاهری بدهید. سپس وقتی کاربران روی آن پیام ضربه بزنند، وارد صفحه کانال و پست مربوطه می‌شوند. شما قادر به بازنشر انواع پیام‌ها از جمله عکس، فایل و پیام صوتی هستید.

بیشتر بخوانید:

دیلیت اکانت تلگرام: راهنمای حذف سریع اکانت تلگرام 0 تا 100

در جدیدترین نسخه Telegram، مدیران کانال‌ها می‌توانند واکنش‌هایی که کاربران به استوری‌ها داده‌اند را هم مشاهده کنند. علاوه بر این امکان مشاهده افرادی که استوری شما را بازنشر کرده‌اند هم برای کانال‌ها و هم کاربران عادی امکان‌پذیر است. پیش از این شما فقط می‌توانستید ببینید که چه کسانی استوری شما را مشاهده کرده و یا به آن واکنش نشان داده‌اند.

بازنشر پست استوری‌ها در آپدیت جدید تلگرام

حذف پس زمینه تصاویر در استوری‌ها

یکی از قابلیت‌های جذابی که به آپدیت جدید تلگرام اضافه شده، امکان ساخت استوری‌های حرفه‌ای بدون نیاز به اپلیکیشن‌های ویرایشگر تصویر است. به‌لطف این بروزرسانی، شما می‌توانید یک عکس را به استوری خود اضافه کرده و به راحتی زدن یک دکمه، پس زمینه آن را حذف کنید. این قابلیت به شما اجازه خواهد داد تا استوری‌های خلاقانه و زیبایی را در کمترین زمان ممکن منتشر کنید. احتمالا تلگرام برای ارائه این قابلیت از هوش مصنوعی کمک گرفته است.

حذف عکس از پس زمینه در آپدیت جدید تلگرام

نکته: برای بهره‌مندی از قابلیت حذف پس زمینه تصاویر در تلگرام، گوشی آیفون شما حتما باید به سیستم عامل iOS 17 مجهز باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*