ایرانسل نمایشگاه تلکام

افتتاح نمایشگاه های تلکام و صنایع بومی پدافند غیرعامل با حضور ایرانسل

صبح روز گذشته، شنبه دوم دی ماه 1402، نمایشگاه های تلکام و صنایع بومی پدافند غیر عامل با حضور ایرانسل در تهران افتتاح شدند.

بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام (مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال) و هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل در صبح روز شنبه دوم دی ماه 1402 افتتاح شد. دکتر روح‌الله دهقانی، معاون علمی رئیس جمهور و دکتر مجتبی توانگر، رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در افتتاح نمایشگاه تلکام 1402 حضور داشتند و نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیر عامل نیز با حضور سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل افتتاح شد.

اهداف ایرانسل از شرکت در نمایشگاه تلکام

شرکت ایرانسل نیز یکی از حاضران در این دو نمایشگاه محسوب می‌شود. ایرانسل به دنبال این است که اهداف طرح تحول دیجیتال را اجرایی کرده و زیست‌بوم دیجیتال کشور را برای حضور گسترده و رقابتی مشتریان و کسب‌کارها، آماده کند. یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی ایرانسل در مسیر تحقق تحول دیجیتال، توسعه شبکه اینترنت 5G در سراسر کشور بوده است. ایرانسل، تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی تحول دیجیتال در منطقه و همچنین توانمند کردن سه لایه از کاربران (شهروندان، سازمان‌ها و شرکت‌ها) به‌وسیله ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون را هدف استراتژیک خود قرار داده است.

غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام 1402 از بخش‌های مهمی تشکیل شده که از جمله آنها می‌توان به جدیدترین دستاوردهای شبکه 5G و فیبر نوری FTTx، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم افزاری و منابع انسانی اشاره کرد.

ایرانسل در روزهای برگزاری نمایشگاه تلکام 1402 و در غرفه خود، تفاهم‌نامه‌های همکاری را با سازمان‌ها و کسب‌وکارها امضا خواهد کرد. این تفاهم‌نامه‌ها به‌منظور ایجاد و گسترش همکاری و هم‌افزایی در تولید، توسعه، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات در حوزه محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول‌آفرین (تحول دیجیتال) منعقد می‌شوند.

همزمان با برگزاری نمایشگاه تلکام 1402، هفتمین نمایشگاه ملی-تخصصی صنایع بومی و پدافند غیر عامل هم برگزار می‌شود. ایرانسل که به‌عنوان اپراتور برتر در حوزه پدافند غیر عامل معرفی شده، در سالن 31 (سالن میلاد) نمایشگاه بین‌المللی تهران حاضر است. از جمله فعالیت‌های ایرانسل در نمایشگاه صنایع بومی و پدافند غیر عامل می‌توان به ارائه سامانه‌های بومی مرکز عملیات امنیت ایرانسل به بازدیدکنندگان شامل سیستم مدیریت اطلاعات و رویدادهای امنیتی و همچنین سیستم مدیریت پاسخگویی به حوادث امنیتی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*