دستگاه حکاکی لیزری شیائومی

دستگاه حکاکی لیزری شیائومی با قیمت مناسب رونمایی شد

با دستگاه حکاکی لیزری شیائومی میجیا می‌توانید روی اشیاء مورد نظر خود هر آنچه می‌خواهید را به‌صورت هوشمند حک کنید.

شیائومی از یک دستگاه حکاکی لیزری رونمایی کرده که اکنون در چین در دسترس گرفته است. این دستگاه ابزاری عالی برای سفارشی‌‌سازی مواد است و یک شناسه منحصر به‌فرد را برای اشیاء مختلف فراهم کند.

دستگاه حکاکی لیزری شیائومی یک لیزر 3W با راندمان بالا است که می‌توان از آن برای کاربردهای مختلفی نظیر سفارشی‌سازی هدیه، شناسایی محصول، حکاکی دسته‌ای، خلق هنری و غیره استفاده کرد. منبع نور لیزر آبی شارپ 450 نانومتری آن دارای توان 3 واتی است که می‌تواند روی مواد مختلف مانند چرم، تخته چوب جامد، بوم، تخته پلاستیکی و کاغذ کرافت حکاکی کند.

دستگاه حکاکی لیزری شیائومی

لنزهای نوری دستگاه لیزری شیائومی همراه با طراحی فوکوس دوگانه باعث شده تا انرژی لیزر را از طریق فناوری فشرده‌سازی نقطه‌ای متمرکز کند. نقطه عمودی 0.25 میلی‌متر است و جلوه‌های حکاکی با دقت بالا را ارائه می‌دهد.

دستگاه حکاکی لیزری نیازی به نصب مواد مصرفی جوهر ندارد و برای تنظیمات و کار به اپلیکیشن اختصاصی MIJIA متصل می‌شود. پس از روشن کردن دستگاه می‌توانید دستگاه را به برنامه MIJIA افزوده تا فرآیند حکاکی را آغاز کند. امکان افزودن متن، برچسب، نقاشی‌های دستی و موارد دیگر نیز به‌طور هم‌زمان وجود دارند.

طراحی یکپارچه این دستگاه دارای عملکرد محدوده TOF برای دستیابی به امکان بلند کردن براکت است. این وسیله هم‌چنین می‌تواند با اجسام در ارتفاعات مختلف سازگار شده و یک گالوانومتر 4800 میلی‌متر بر ثانیه برای حکاکی سریع نیز تعبیه شده است.

قیمت‌گذاری و تاریخ عرضه دستگاه حکاکی لیزری شیائومی

دستگاه حکاکی لیزری شیائومی

دستگاه حکاکی لیزری MIJIA در چین 1399 یوان (196 دلار) قیمت دارد. در حال حاضر جزئیاتی از عرضه جهانی آن در دست نیست، اما احتمالا در آینده نزدیک در سایر کشورها نیز در دسترس قرار می‌گیرد. این گجت اکنون به‌طور مستقیم از طریق Geekwills قابل پیش‌خرید است و ارسال نیز از 29 دسامبر (8 دی) آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*