درمان نو

درمان نو می‌تواند تمام نیازهای درمانی شما مرتفع کند

ارائه خدمات درمانی منوط به رضایت کاربران مراکز درمانی با سطح و کیفیت بالا از چشم اندازهای بسیار مهم مراکز درمان در منزلی می‌باشد که به دنبال ارتقا سلامت جامعه و هدف یکتای سلامتی کاربران هستند.

خدمات مشاوره پرستاری در منزل درمان نو با استفاده از امکانات نوین درمانی در راستای تحقق هدف خود یعنی ارائه خدمات درمان در منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن و باکیفیت‌ترین نوع خدمات همواره در حال برنامه‌ریزی و ارائه خدمات نوین پزشکی می‌باشد؛ خدمات مهمی که مرکز درمان در منزل درمان نو برای کاربران خود ارائه می‌نماید شامل خدمات پرستاری در منزل، خدمات پزشکی در منزل و خدمات پاراکلینیکی در منزل می‌باشد. سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که چه نوع خدماتی امکان دریافت از این موسسه وجود دارد؟ چگونه درمان نو می‌تواند بر افزایش کیفیت سلامتی کمک کند؟ برنامه‌ریزی‌هایی که گفته می‌شود چه نوع برنامه‌ریزی‌هایی هستند؟ در ادامه مطالب در رابطه با این موضوعات صحبت خواهیم کرد و تمام قد برای اجرای آنها آماده خدمت‌گذاری بی‌وقفه در مقابل شما عزیزان برخواهیم آمد.

چه خدمات از سوی مرکز درمان نو انجام می‌شود؟

ارائه خدمات سلامت همانند: ایجاد پرونده سلامت بهداشتی برای هر خانواده، دکتر مخصوص هر خانواده که دیگر نیاز به دریافت خدمات از بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها را نداشته باشند، برنامه مراقبتی 3 و 6 و 12 ماهه طبق نظر خود کاربر، بررسی کیفیت روانی و افزایش سطح امید در خانواده با استفاده از پایش مداوم و موارد دیگر از مهم‌ترین اقداماتی است که مرکز درمان نو برای کاربران خود ارائه می‌نماید. همان‌طور که می‌دانیم بسیاری از افراد برای دریافت خدمات درمانی هزینه و زمان زیادی را صرف می‌نمایند و همچنین با مراجعه به مراکز درمانی احتمال انتقال عفونت نیز بسیار بالا خواهد بود، از همین رو دریافت خدمات درمانی در منزل می‌توان بسیار موثر و با ارزش و سودمند واقع گردد. در ادامه در رابطه با انواع خدمات درمانی بیشتر با هم صحبت خواهیم کرد.

پرونده سلامت شخصی ابزاری نوین در عین حال سودمند

مرکز درمان در منزل درمان نو با استفاده از سیستم پرونده سلامت و چکاپ مدت‌دار کاربران خود می‌تواند کمک بسیار زیادی به سلامت افراد یک خانواده داشته باشد. همه ما می‌دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است، ولی متاسفانه زمانی که برای رسیدن به این هدف راه کار سخت همانند ماندن در صف طولانی نوبت‌های درمانی، هزینه‌های کلان درمانی و مشکلات جابه‌جایی در ترافیک‌های سنگین شهر جلو رویمان قرار می‌گیرند قید رسیدن به این هدف را می‌زنیم. آن چیزی که بسیار مهم است برقراری هدف سلامت با استفاده از راحت‌ترین مسیر و رسیدن به هدف است.

مرکز درمان نو با استفاده از اطلاعاتی همانند: سن، سوابق بیماری، سوابق دارویی، بیماری در نسل‌های قدیم، کاپ دوره‌ای و بررسی و معاینه پزشکان پرونده سلامت برای هر یک از کاربران عزیز خود ایجاد می‌نماید تا دیگر در هر شرایطی همانند: سرماخوردگی، اسهال، استفراغ و موارد مشابه نیاز به مراجعه جهت درمان به مراکز درمانی را نداشته باشند و از پیش پزشک و پرستار خود را در اختیار خصوصی بگیرند، تجهیزات دارویی مورد نیاز و موارد دیگر هم با نسخه پزشک خانواده و مهارت‌های پرستاران مرکز درمان نو قابل ارائه و اجرا می‌باشد.

خدمات پرستاری در منزل جلوه گاه سلامت هر خانواده

درمان نو

ارائه خدمات پرستاری در منزل می‌تواند کمک بسیار زیادی به خانواده‌ها جهت تامین نیازهای درمانی خود نماید. تصور کنید فردی دچار سرماخوردگی و علائم بیماری تنفسی و تب و لرز شده است، این فرد اگر نیاز باشد خود را به بیمارستان برساند جدای از هزینه‌های لازم و صرف و اتلاف زمان قدر دچار تشویش خاطر بیشتر خواهد شد؟ اگر همین شخص دارای پزشک خانواده باشد در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با تماس با مرکز درمان نو می‌تواند پزشک خود را به منزل فرا بخواند و اقدامات درمانی را برای خود رقم بزند، بی‌آن‌که نیاز باشد خود به مراکز درمانی نوین‌ترین خدمات درمانی به منزل او خواهد آمد. سودمندی دیگری که خدمات پرستاری در منزل دارد آن است که در طول سلامتی هم خیال کاربر قرص و راحت است چرا که اگر هر اتفاقی از باب درمانی برای او بیفتد او مستقیما با پزشک خود می‌تواند مشورت نماید.

خدمات پزشکی در منزل خدمتی بسیار با ارزش

درمان نو

ارائه خدمات بهداشتی پزشکی در منزل بلااستثنا می‌تواند برای همه مفید باشد. تا حالا شده است برای خود یا همراه و خانواده خود نوبت پزشک بگیرید؟ آرزوی ما آن است که جواب سوال ما خیر باشد، ولی اگر شما نیازمند متخصصین مجرب شوید جدایی از رفت و آمدهای خود به مطب آنها نوبت‌گیری از آنها نیز سخت باشد. این سختی بدان معنی است که برای دریافت نوبت برخی از پزشکان مجرب در حیطه تخصص خود به دلیل لود و حجم کاری و بیماران زیاد به ناچار مجبور هستند نوبت‌های طولانی به‌طور مثال 1 ماهه، 2 ماهه و گاها 6 ماهه برای شما ارجاع دهند.

حال بیایید تصور کنیم فردی نیاز اورژانسی‌تر از این زمان‌ها به پزشک حاذق خود دارد، مرکز درمان نو تمام پزشکان هر حیطه تخصص را می‌تواند برای شما بفرستد، بی آن‌که نیاز باشد شما دچار آزردگی خاطر شوید تمام پزشکان آماده خدمت‌گذاری به شما خواهند شد. فرآیند درخواست خدمات پزشکی در منزل درمان نو به این صورت است که شما هم می‌توانید از طریق سایت و هم از طریق تماس مستقیم پزشک مورد نظر خود را ثبت ویزیت نمایید تا در مدت زمان کوتاه بر بالین شما عزیزان اعزام گردد. نهایت مدت زمانی که شما در انتظار خواهید نشست 3 ساعت خواهد بود. کیفیت ارائه خدمات درمانی این جا مشخص می‌شود، تفاوت 3 ساعت با 3 ماه!

خدمات پاراکلینیکی در منزل مسیر تشخیص بیماری‌ها

برای تشخیص بسیاری از بیماری‌ها شما می‌توانید از درمان نو درخواست کمک نمایید، زیرا تمام تجهیزات مورد نیاز برای تشخیص قطعی بیماری‌ها در دست درمان نو موجود است. خدماتی همانند اخذ نوار قلب در منزل، اخذ نوار مغز در منزل، سونوگرافی در منزل، رادیولوژی در منزل و سایر موارد مشابه که می‌تواند کمک بسیار بالایی به درمان بیماری‌ها نماید دیگر نیاز به دریافت در مراکز درمانی ندارند و در خانه به‌راحتی یک تماس به‌صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی قابل ارائه و دریافت می‌باشند. شما عزیزان پس از دریافت خدمات پزشکی در منزل اگر نیازمند دریافت خدمات پاراکلینیکی نیز شدید می‌توانید به‌راحتی با تماس و پیگیری‌های اپراتورهای مرکز درمان نو از خدمات پاراکلینیکی نیز استفاده نمایید؛ فقط کافی است با ما در تماس باشید.

ارائه خدمات درمانی در منزل در اقسانقاط تهران با درمان نو

دریافت خدمات درمانی در کل استان تهران به‌راحتی تنها یک کلیک و تماس قابل ارائه است. در دوران بیماری ما خدمت‌گذار شما خواهیم بود تا با استفاده از تجربیات خودمان به سرعت سبب درمان شما شویم، از شمال تهران تا جنوب تهران، از شرق تهران تا غرب تهران و حتی مناطق حاشیه‌ای همانند: اسلامشهر، پردیس، گرمدره، شهر ری و مناطق دیگر نیز می‌توانند از خدمات درمانی ما بهره‌مند گردند. در صورت تمایل می‌توانید با ما در تماس باشید.

جمع بندی نکات پایانی

همان‌طور که خدمتتان گفته شد ارائه خدمات درمان در منزل امروزه به امری مهم تبدیل شده است، امری که سبب ایجاد سلامت در جامعه می‌شود. شما برای دریافت خدمات سلامت نیاز ندارید که به مراکز درمانی مراجعه نمایید و می‌توانید این خدمات را در خانه خود دریافت نمایید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن برترین پرسنل را برایتان اعزام می‌کنیم که دیگر تشویش خاطر جهت دریافت مطلوب و موثر خدمات درمانی نداشته باشید. ما با شماییم تا با درمان نو در منزل درمان شوید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.